Ga naar inhoud

site sneller laden + sitecheck


anoniem

Aanbevolen berichten

1) Sommige plaatjes zijn groot, maar worden klein weergegeven, verkleinen dus die hap 2) Leer HTML 3) Leer CSS 4) Tabellen zijn niet voor opmaak [code:1:54440e0231] <html> <head> <!-- BEGIN MYSHOUTBOX.COM CODE --> <!-- END MYSHOUTBOX.COM CODE--> </script> <meta http-equiv="Content-Language" content="nl"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> <style><!--a:hover{text-transform:uppercase; }--></style> </head>[/code:1:54440e0231] wat wordt er met </script> beëindigd? Welke code moet er tussen staan? je style werkt niet bij mij (Opera) [code:1:54440e0231]<p><b><font color="#000000" face="Arial">FANCLUB</font></b></p> [/code:1:54440e0231] Dit kan met css zo: <p class="inhoudsopgave">FANCLUB</p> .inhoudsopgave { font-family: verdana; font-color: #000000; font-weight: bold; } [/code] Nog beter is met <ul> en <li> te werken. Tís immers een inhoudsopgave, dus een lijst [code:1:54440e0231] </font><FONT FACE=Arial SIZE=1><p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> </font>[/code:1:54440e0231] Dit hele stuk voegt niets toe aan opmaak of inhoud. Verwijderen dus die hap. Conclusie, zoek es een cursus HTML en CSS op.
Link naar reactie
Ik vind dat als je snel een persoonlijk websaaitje wilt opzetten al die bovenstaande onzin niet nodig is, met frontpage wat tabelletjes en plaatjes invoegen is het zo gebeurt. Bijvoorbeeld één tabel met 2 kolommen, doe je een mooi achtergrond plaatje, linkerkolom Hyperlinks en rechterkolom de informatie, voor een simpel websaaitje (voor bijv. wat plaatjes o.i.d.) is dit genoeg. (vind ik) Als je je website sneller wilt maken moet je niet meteen grote plaatjes in beeld brengen maar "Thumbs" maken (kleine plaatjes) en als je erop drukt dat hij vergroot. Als je dit doet loopt iedere website snel hoor :wink:
Link naar reactie
1. Ai, haal die banners zo spoedig mogelijk van je website! 2. Zelf ben ik begonnen met Dreamweaver, maar ik raad je aan zeker een beginnerscursus HTML te doen. Handig van Dreamweaver is de tutorial die er bij zit en je al snel een website in elkaar draait. 3. CSS, interessant, maar minder voor jou denk ik persoonlijk. Succes 8)
Link naar reactie
[quote:a2bd88f2f2="Rapid|NL|Angel"]Als je je website sneller wilt maken moet je niet meteen grote plaatjes in beeld brengen maar "Thumbs" maken (kleine plaatjes) en als je erop drukt dat hij vergroot. Als je dit doet loopt iedere website snel hoor :wink:[/quote:a2bd88f2f2]Je kunt ook leren comprimeren.[quote:a2bd88f2f2]Ik vind dat als je snel een persoonlijk websaaitje wilt opzetten al die bovenstaande onzin niet nodig is[/quote:a2bd88f2f2]Onzin? Welk gedeelte?
Link naar reactie
Als je je plaatjes kleiner wilt maken maar wel de afmetingen wilt behouden kan dat heel gemakkelijk met GifBot ( http://www.netmechanic.com/GIFBot/optimize-graphic.htm ) [i:38c41b33a4]Onzin? Welk gedeelte?[/i:38c41b33a4] Ik noemde dat onzin alleen omdat het lang duurt voordat je dat onder de knie hebt --> je moet veel tijd erin steken en je er echt op concentreren, en niet iedereen heeft daar tijd voor of zin in. Het is natuurlijk geen onzin :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...