Ga naar inhoud

waarmee een website maken?


Aanbevolen berichten

[quote:3c2309e7a8="Aerypton 2"]Ik durf te wedden dat ik even snel een deftige tabel maak in kladblok als iemand met frontpage dat zou doen![/quote:3c2309e7a8]En ik durf te wedden dat ik (die niet weet hoe Frontpage werkt) sneller een zeer complexe tabel met Frontpage maakt dan jij met Notepad... Maar nu wordt het topic een beetje een "wellus-nietus topic" en dat is niet de bedoeling. Niemand van de "Notepad-clan" heeft nog maar één inhoudelijk, goed onderbouwd argument gegeven waarom je nu Notepad zou gebruiken in de plaats van Homesite/UltraEdit/etc. Echt niemand...
Link naar reactie
  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Whow, ik geloof dat ik even mijn opmerking wat moet ophelderen, voordat deze verkeerd wordt uitgelegd ;) Wat ik wilde aangeven is dat als je notepad gebruikt in plaats van een willekeurige andere editor met syntax-highlighting, regelnummering, advanced search & replace functies, enz. dan ben je niet stoer bezig maar hartstikke stom. En naast de commerciele producten als bijv. HomeSite/UltraEdit zijn er ook genoeg gratis alternatieven die allemaal stuk voor stuk beter zijn dan notepad. Ik heb het dus niet over wysiwyg oplossingen! Kijk, ik ben ook wel eens genoodzaakt om even snel iets in notepad te openen als ik direct aan een server zit, maar prettig is anders en dat is dan ook alleen maar uit noodzaak geboren. [quote:d1f8a91742="Jubutje"]Het heeft niets met stoer of dom te maken... Het is gewoon een kwestie van weten waar je mee bezig bent.[/quote:d1f8a91742]Het heeft dus alles met dom of niet dom te maken. Als je weet waar je mee bezig bent dan ga je niet je tijd verdoen met een spartaanse editor (tenzij je extreem masochistisch aangelegd bent). :P
Link naar reactie
[quote:3dc75371d0="Aerypton 2"]Bekijk de vele 'gestolen' kopies van Dreamweaver... en je weet waarom ik kladblok gebruik![/quote:3dc75371d0] Heilig boontje ????? [quote:3dc75371d0="Aerypton 2"]Ik durf te wedden dat ik even snel een deftige tabel maak in kladblok als iemand met frontpage dat zou doen![/quote:3dc75371d0] En een rollover-image dan????
Link naar reactie
En een rollover-image dan???? Dat is een standaard script. Ik maak met de hand sneller een reeks roll-overs, in welke vorm dan ook, dan wie dan ook met WYSIWYG. WYSIWYG is alleen maar goed om te controleren / fouten snel te ontdekken / tabelstructuren te wijzigen / teksten aan te passen. Regel 1 in HTML: Lees een boek (dat zijn van die dingen die van papier zijn gemaakt). Olaf (HotDog, DreamWeaver en UltraEdit gebruiker)
Link naar reactie
[quote:1d74ba0c18="henkz"]Behalve als je Swish gebruikt? Of telt dat niet mee voor de stoere kladblokkers?[/quote:1d74ba0c18] Waarom of Kladblok of Swish? Beide gebruiken kan ook... Als je en HTML-site maakt, gebruik je Kladblok. Maak je een flash-site, gebruik je Swish... een kladblokswishgebruiker..... :wink:
Link naar reactie
Waarom zouden er zoveel programma's zijn waarmee je iets kan maken... Is het niet gewoon een kwestie van wat je zelf het prettigste vind... dat je dat gebruikt... Ik ben wel van mening... hoe kun je nou schaatsen als je niet kan lopen... De slimmerts onder jullie (ons) zullen weten wat ik ermee bedoel... verder... vind ik het eigenlijk allemaal een beetje een onzinnige discusie worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...