Ga naar inhoud

waarmee een website maken?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben begonnen met websites bouwen toen ik.. ff denken.. 11 was. Dat deed ik dus in Frontpage. En mensen kunnen zeggen wat ze willen van Frontpage maar ik vind het een prima programma en ik heb er heel veel van geleerd. Toen ik 13 was ben ik me eens gaan verdiepen in al die ingewikkelde codes die achter de 'HTML Tab' zaten. En tot mijn grote verbazing ging ik het nog snappen ook! Sindsdien werk ik in Frontpage met de editor en het HTML venster en dat gaat prima. Ik denk dat Frontpage een goed programma is om te leren hoe je een website in elkaar zet. Je voegt bijvoorbeeld een paar frames in en je kijkt in de HTML hoe je dat in codes schrijft, en dan heb je weer wat geleerd!
Link naar reactie
[quote:21426dd0d3="Annie"]"Stoer" is niet het juiste woord. "Dom" past hier beter :)[/quote:21426dd0d3] Oeiii, deze opmerking vind ik wel heel misplaatst!!! Ik denk dat je juist heel dom bezig bent als je een site maakt m.b.v. programma's die alles voorkauwen en de gebruiker vaak niet eens weet wat hij/zij doet! Dat is pas dom! Tuurlijk, uitzonderingen zijn er altijd.....
Link naar reactie
Het heeft niets met stoer of dom te maken... Het is gewoon een kwestie van weten waar je mee bezig bent. :P Tja... als je niet weet hoe je een website met een kladblok moet maken, dan kun je zeggen dat je 'dom' bent... :o Met een [b:e356be0e82]kladblok[/b:e356be0e82] of [b:e356be0e82]notepad +[/b:e356be0e82] ben je niet gebonden aan al die beperkingen die al die edditors hebben, maar ja... als je dat niet weet, dan ben je 'een beetje dom'....
Link naar reactie
[quote:19453916db="Boei"]Oeiii, deze opmerking vind ik wel heel misplaatst!!! Ik denk dat je juist heel dom bezig bent als je een site maakt m.b.v. programma's die alles voorkauwen en de gebruiker vaak niet eens weet wat hij/zij doet! Dat is pas dom! Tuurlijk, uitzonderingen zijn er altijd.....[/quote:19453916db]Waarom zou je nu Notepad gebruiken als je ook Homesite/UltraEdit/etc hebt (waarbij je ook alles zelf moet intikken)? Daar heb ik ook echt geen andere dan "dom"...
Link naar reactie
[quote:23bc402ac4]Tja... als je niet weet hoe je een website met een kladblok moet maken, dan kun je zeggen dat je 'dom' bent... Met een kladblok of notepad + ben je niet gebonden aan al die beperkingen die al die edditors hebben, maar ja... als je dat niet weet, dan ben je 'een beetje dom'....[/quote:23bc402ac4] Wat the F*ck heeft dat nu met dom zijn te maken? OK stel je voor je maakt een website voor een bedrijf, je hebt een paar mooie graphx gemaakt, het logo er wat in verwerkt etc... Nu wil je de hele boel interactief maken in html... BEGIN MAAR he in kladblok. Coordinaten voor image maps, javascriptfuncites voor rolovers, miss nog een leuk dropdownmenutje... waarom zou je in godsnaam uren bezig zitten met bv. de juist coords te zoken voor een imagemap of nogs eens uren bezig zijn met alle tabellen te schrijven. Terwijl er programma's zijn die je hiervoor een standaard code leveren die daarna naar eigen wensen kan aanpassen. [quote:23bc402ac4]beperkingen die al die edditors hebben[/quote:23bc402ac4] beperkingen? leg eens uit wat voor beperkingen dreamweaver, go live , First Page 2000 hebben?
Link naar reactie
[quote:48dec1d3b7="swiers"]beperkingen? leg eens uit wat voor beperkingen dreamweaver, go live , First Page 2000 hebben?[/quote:48dec1d3b7]Qua zelf code inkloppen kunnen ze domweg niet tegen Homesite/UtraEdit/etc op, omdat die specifiek voor die taak geschreven zijn. Maar als je ze vergelijkt met Notepad, tja.... (vul de rest zelf maar in ;))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...