Ga naar inhoud

[offtopic] topic weg?? [/offtopic]


Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by Toeter84:

ik wou dat die How-To pagina er ooit door was gekomen... :roll: *weemoed*


Tja... we kunnen er ook gewoon weer mee beginnen? En, desnoods met minder mensen die niet zo langs elkaar heen praten en elkaar inlichten over de gan van zaken en de laatste veranderingen daarin? (zodat het minder een wedstrijd is en dus meer samenwerken> dat is in ieder geval voor mij de reden geweest om af te haken...)

------------------ Lady's first!!!!

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Toeter84: ...dan met wat mensen hier een How-To te gaan schrijven.

en ik neem aan dat dat een soort van Tutorial pagina moet gaan worden over fotosjop/graphics/html/javascript en dat soort dingen

misschien is het toch handig om hierover een topic te beginnen in Podium, dus laat ik dat maar doen dan.... http://forum.computertotaal.nl/forum/Forum27/HTML/006413.html

[This message has been edited by matthijn99 (edited 10-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by matthijn99: en ik neem aan dat dat een soort van Tutorial pagina moet gaan worden over fotosjop/graphics/html/javascript en dat soort dingen

misschien is het toch handig om hierover een topic te beginnen in Podium, dus laat ik dat maar doen dan.... http://forum.computertotaal.nl/forum/Forum27/HTML/006413.html

[This message has been edited by matthijn99 (edited 10-01-2002).]


Ik zei dus...

En, desnoods met minder mensen die niet zo langs elkaar heen praten en elkaar inlichten over de gan van zaken en de laatste veranderingen daarin?

door dit op het podium te droppen komen er juist teveel mensen op dit onderwerp af, als je goed had gelezen is dat nu juist de reden geweest waarom het de vorige keer is misgelopen En bij deze haak ik dus alweer af want hier heb ik dus geen zin in.

------------------ Ik haat taalfoutverbeteraars!!!!!!!!

Link naar reactie
podium heeft geen zin... te algemeen publiek. laten we het hier posten, en even een kleine melding geven in Grafische Software en in HTML/CSS en Webproggen. Zo van 'dit is het topic, hier niet reageren, maar daar'.

chiquita: ik ben al door teacher gemaild, hij heeft de bestanden en de ideeën nog zei hij. dus ik zie wel...

groetz,

------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Toeter84: podium heeft geen zin... te algemeen publiek. laten we het hier posten, en even een kleine melding geven in Grafische Software en in HTML/CSS en Webproggen. Zo van 'dit is het topic, hier niet reageren, maar daar'.

chiquita: ik ben al door teacher gemaild, hij heeft de bestanden en de ideeën nog zei hij. dus ik zie wel...

groetz,


Gelukkig lees jij de tekst wel goed!! In dat geval lijkt het me leuk erop te storten >> maar wel met weinig mensen hoor> echt anders loopt het weer fout af!

------------------ Ik haat taalfoutverbeteraars!!!!!!!!

Link naar reactie
uit de verschillende reacties concludeer ik dat mijn medewerking niet gewenst is...? en de ene wil het wel in een topic in Webd. zetten, de ander weer niet maar alleen onderling mailen?!?!?! Als jullie niet willen dat anderen meewerken, dan had het dus ook niet gemeld hoeven worden op een open forum toch?

[This message has been edited by matthijn99 (edited 10-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by teacher: [quote:c70df530ac]Originally posted by Toeter84: [b:c70df530ac]ik wou dat die How-To pagina er ooit door was gekomen... *weemoed*
auw, oud zeer... Het blijft nog steeds een goed plan....

t.[/b:c70df530ac][/quote:c70df530ac]

Klopt!

En voor mattijn99 : het was niet mijn bedoeling om je de grond in te boren wanneer je (ik zag de goede bedoeling heus wel...)dit op het podium zette. Het was gewoon niet echt handig. Bij deze excuus... Oh, en een leesbrilletje :grin: :wink:

------------------ Ik haat taalfoutverbeteraars!!!!!!!!

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: [kwoot]Originally posted by blackboarder: Ligt het aan mij of is dat topicje verwijderd ofzow. Bij mij redirectie naar de ct site :???: [/kwoot]Dat is apart ja, ik kom er dus ook niet meer in, dus ik kan hem niet alsnog deleten of zo...

Bills moderating skills * Heidi zegt niks... * :grin:

matthijn: het is echt aardig dat je wilt meehelpen en als je kwaliteiten hebt; laat maar zien. (webpage, photoshop tips oid, website opzet strategiëen, scripting?) maar zie ook zelf in dat een topic op podium plaatsen ook de mensen aantrekt, die hier nooit komen en hoewel ze het goed bedoelen, niet precies neerzetten wat wij willen. en dan krijgen we weer discussies, verschillen... en zoals Chiquita zegt; dan loopt het weer fout.

Ohja Chiq: wíl je wel samenwerken met iemand die je taalfouten verbetert?

------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: heidi.stylite.nl" TARGET=_blank>www.heidi.stylite.nl

[This message has been edited by Toeter84 (edited 10-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Toeter84: Bills moderating skills * Heidi zegt niks... * :grin:

matthijn: het is echt aardig dat je wilt meehelpen en als je kwaliteiten hebt; laat maar zien. (webpage, photoshop tips oid, website opzet strategiëen, scripting?) maar zie ook zelf in dat een topic op podium plaatsen ook de mensen aantrekt, die hier nooit komen en hoewel ze het goed bedoelen, niet precies neerzetten wat wij willen. en dan krijgen we weer discussies, verschillen... en zoals Chiquita zegt; dan loopt het weer fout.

Ohja Chiq: wíl je wel samenwerken met iemand die je taalfouten verbetert? :grin:

------------------ Ladies first!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...