Ga naar inhoud

CCleaner op 'automatisch' zetten


anoniem

Aanbevolen berichten

Op 8 oktober schreef G.Crone hoe je CCleaner zo kunt installeren dat hij automatisch bij afsluiten van de pc in werking treedt. Dat is (me) dus niet gelukt. Ten eerste: ik zie in de Programm Files onder CCleaner geen enkele .exe file. Tweedens: de rechter muisknop geeft geen optie 'Nieuw/snelkoppeling' Hoe los ik dit op? Dank bij voorbaat Lej
Link naar reactie
Ik heb CCleaner vrijwel uitsluitend gebruikt voor een check van de registerintegeriteit en schoonmaken van de Internetcache. Vandaag een proef onder Win7 gedaan met v3.03 m.b.t. de Internetcache, waarbij ik bijzonder vreemde dingen ontdekte: er blijft meer achter (in Temp Internet Files, Cookies, Historie) dan bij de tot nu toe gebruikte v2.30..... :o Ook vreemd is dat-ie een gigantische hoeveelheid Mb's meer wist te vinden en te verwijderen dan de oude versie. Of deze laatste versie nog andere mappen "meepakt" dan de map History.... :roll: Ik gebruik toch nog maar even de oude versie, waarvan ik weet wat-ie doet....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...