Ga naar inhoud

ethernet controller software


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Alles werkt op mijn computer, maar bij meldingen als onderstaande zoek ik toch graag uit wat het betekend. Ik krijg bij het opstarten de melding: nieuwe hardware gevonden, en de wizzard voor het instaleren van software voor de ethernet controller. bij apparaatbeheerstaat ook een zwart uitroepteken in een geel rondje. klopt het dat dit met mijn driver te maken heeft? Ik gebruik een dell latitude d600, dus op de website van dell gekeken, daar zie ik verschillende soorten drivers: input device drivers: alps driver, en bij chipset 2 een Intel driver en een 02 micro driver, is het verstandig daar 1 van te downloaden? En dan ook een andere weg te halen? Ik gebruik windows xp prof Dank, LE
Link naar reactie
Quote iemand85: Ik krijg bij het opstarten de melding: nieuwe hardware gevonden, en de wizzard voor het instaleren van software voor de ethernet controller. bij apparaatbeheerstaat ook een zwart uitroepteken in een geel rondje. klopt het dat dit met mijn driver te maken heeft? Dus i.d.d de drivers installeren. Daarna de computer opnieuw opstarten en kijken of het uitroeptekentje verdwenen is. Heb je alle updates van XP al geinstalleerd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...