Ga naar inhoud

Kan Uniblue powersuite niet installeren ( help)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik moet het volgende uitvoeren maar krijg het niet voor elkaar,ik krijg dat lange nummer met 72113228 enz. niet gevonden. En volgens mij moet ik daar wat veranderen voor ik het programma wil gaan gebruiken. Wie o wie kan mij helpen ? Uniblue PowerSuite 2011 3.0.0.8 INSTALL NOTES. 1. Install the program 2. Registrybooster run from C: \ Program Files \ Uniblue \ RegistryBooster (if you do not, then the required for the activation of a branch register will not appear. - Exit the program (in the system tray (near the clock) should not be a program icon!) 3. In the Registry Editor (Start - Run - regedit) run a search (Ctrl F). Looking for "FC" to set the checkbox "parameter name", "the entire line." 4. Find the partition type: [HKEY_CLASSES_ROOT \ CLSID \ {72113228-2579-3429-2ff3-452b757a0104}] (figures you may have other, then the most important thing that would search for FC gave the branch the registry with a value of 85) "FC" = "85" Change the value of 85 to 100 5. In this section, a string parameter License (Edit - New - String Value) and assign it a value: read readme.txt for serial 6. Done! The program is registered! Opmerkingen bij de installatie. 1. Installeer het programma 2. RegistryBooster uitvoeren van C: \ Program Files \ Uniblue \ RegistryBooster (als je dat niet doet, dan is het vereist voor de activering van een bijkantoor in het register zal niet verschijnen - Sluit het programma (in de system tray (naast de klok) mag niet worden een. programma-icoon!) 3. In de Register-editor (Start - Uitvoeren - regedit) uitvoeren van een zoekopdracht (Ctrl F). Op zoek naar "FC" op het vakje "parameter naam", stelt u "de hele lijn." 4. Vind de partitie type: [HKEY_CLASSES_ROOT \ CLSID \ {72113228-2579-3429-2ff3-452b757a0104}] (cijfers die u kunnen andere, dan is het belangrijkste ding dat zou zoeken voor FC gaf de tak van het register met een waarde van 85 hebben) "FC" = "85" Verander de waarde van 85 tot 100 5. In deze sectie, een string parameter License (Bewerken - Nieuw - Tekenreekswaarde) en geef het een waarde van: lees readme.txt voor seriële 6. Klaar! Het programma is geregistreerd! Luisteren Fonetisch lezen Woordenboek - Gedetailleerd woordenboek weergeven
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...