Ga naar inhoud

installeren office prof plus 2010


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag, Ik krijg genoemd pakket niet geinstalleerd. Ik heb een licensie voor 3 computers gekocht via de curator van een failliet bedrijf. De licensie is ongebruikt. Er is een brief bij geleverd van Microsoft volume licensing uit reading met een verificatiesleutel. Tijdens het activeren krijg ik de melding, er is een niet nader omschreven fout opgetreden 0x80070001. Ik heb na de eerste melding de installatie ongedaan gemaakt, easy cleaner gedraaid, van de curator een andere sleutel gekregen, maar niets helpt. Ook niet op een 2e computer.Weet iemand raad
Link naar reactie
Ik heb via configuratie software nog eens gekeken, mar ik heb er echt niets meer van eerdere versies opstaan. Zijn er misschien programma's die niet direct op office duiden, maar er wel mee te maken hebben? De micrsoft site heb ik al tot in den treure doorgenomen, ik kan daar niets vinden wat me verder helpt. Hebben jullie nog meer tips?
Link naar reactie
[quote:619c3ba053="jbiggie"]er is een niet nader omschreven fout opgetreden 0x80070001.[/quote:619c3ba053]Googlen op de foutcode brengt mij bij: [quote:619c3ba053="Artikel ID: 982768"][url=http://support.microsoft.com/kb/982768]Het foutbericht 0x8007001 wordt weergegeven wanneer u in Windows XP probeert om een volumeversie van Office 2010 te activeren met behulp van een MAK (Multiple Activation Key) of een detailhandelcode[/url][/quote:619c3ba053] My penny... bij registerhandelingen minimaal een back-up/herstelpunt.
Link naar reactie
[quote:baf8e73a6b="jbiggie"]Inmiddels is het me gelukt via een fix it de waarde goed te krijgen. Nu krijg ik de melding in office dat de produktsleutel niet juist is. is dat hetzelfde als de verificatiesleutel in de brief van Microsoft?[/quote:baf8e73a6b] http://support.microsoft.com/gethelp/default.aspx?content=ph;nl;13615
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...