Ga naar inhoud

Inhoudsopgave in Word 2010 doet het niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb al tijden een inhoudsopgave in een Worddocument. Dit document heb ik gemaakt in Word 2007. Nu gebruik ik 2010. Tot van de week heb ik er nooit problemen met gehad. Van de week opende ik dit document en wat blijkt: de inhoudsopgave is verdwenen en nu staat er alleen maar een code: {TOC\o"1-3"\h\z\u} Tabel bijwerken lukt niet. Er verandert dan helemaal niets. Wie kan mij helpen? Vast bedankt. Ineke
Link naar reactie
Bedankt voor je snelle reactie. Helaas heb ik niets aan de gegeven beschrijving. Ik maak al jaren gebruik van inhoudsopgaves in Word. Daar ben ik dus bekend mee. Ik heb overigens het bestand net nog even in Word 2007 geopend. Daar komt de inhoudsopgave gewoon keurig tevoorschijn. Op internet las ik net iets over compatibiliteit. In 2010 is een aantal dingen veranderd. Dus volgens beschrijving het document geconverteerd. Ook dat heeft niet mogen helpen. Later zag ik ook dat het paginanummer niet op de bladzijden staan. Ook daar staat nu in plaats van het nummer een code. Heb je nog andere tips voor mij? Weer vast bedankt. Ineke
Link naar reactie
Ik heb inmiddels zelf kunnen vinden, dat wanneer je op Afdrukvoorbeeld klikt, de inhoudsopgave en de paginanummers gewoon te zien zijn. Ik wil echter de inhoudsopgave en paginanummers ook kunnen zien in het document zelf. De inhoudsopgave gebruik ik tijdens het werken in het document regelmatig om snel naar een bepaalde pagina te kunnen gaan. Wie heeft hier een antwoord op? Ineke
Link naar reactie
De oplossing is gekomen door iemand van Seniorweb. Ga naar opties voor Word. Geavanceerd Onder kopje: Documentinhoud weergeven Vinkje weghalen bij: Veldcodes weergeven in plaats van de waarden. Nu heb ik de inhoudsopgave en de paginanummers keurig in het document staan. Je moet het allemaal maar weten. Toch bedankt voor het meedenken. Ineke
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...