Ga naar inhoud

jpg corrupt


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, probeer dit: Klik bij een plaatje met de rechtermuis knop, verschijnt er een pulldown menu, ga met de muis naar openen met xxx [img:7052a037d1]http://i53.tinypic.com/5z039k.jpg[/img:7052a037d1] kies bijvoorbeeld Paint. [img:7052a037d1]http://i51.tinypic.com/io28w8.jpg[/img:7052a037d1] Als het lukt, probeer het op te slaan als: xxx.jpg. succes & groet, mericya
Link naar reactie
Heb je "opslaan als" al geprobeerd zoals Mericya je heeft voorgesteld? Ook kun je met rechts op het betreffende bestand klikken, dan naar openen met en kies daar dan voor Standaardprogramma selecteren. Je ziet nu waaraan de .jpg extentie is gekoppeld, tevens kun je hier kiezen voor een ander standaard programma. En dan is het een kwestie van uitproberen want misschien staat jouw standaard programma wel niet meer op de computer.
Link naar reactie
Ik vermoed dat het bestand geen jpg bestand is. Omdat ik de header foutmelding krijg, ik heb al geprobeerd te renamen naar verschillende extensies zonder success ook verschillende programmsá geprobeerd die jullie als suggestie hebben gegeven. Helaas zonder success Kan ik erachter komen wat voor soort bestands type het is?
Link naar reactie
Nee klopt ook wel maar ik heb met 3 verschillende programma's jpg bestanden terug gehaald. En ze halen allemaal files terug die ook 1,5mb etc zijn dus het moet iets zijn echter kan ik ze nergens in openen ik vermoed dat ze corrupt zijn hoe kan ik ze terug repareren dus geen tool om de terug te halen maar om de terug gehaalde bestanden te repareren (als dit kan) anders kan ik het shaken :(
Link naar reactie
[quote="mrcosmo"]Nee klopt ook wel maar ik heb met 3 verschillende programma's jpg bestanden terug gehaald. En ze halen allemaal files terug die ook 1,5mb etc zijn dus het moet iets zijn echter kan ik ze nergens in openen ik vermoed dat ze corrupt zijn hoe kan ik ze terug repareren dus geen tool om de terug te halen maar om de terug gehaalde bestanden te repareren (als dit kan) anders kan ik het shaken :([/quote] je kan het schudden . waar moet zo een progg dan de data vandaan halen . om de boel te repareren . maak in vervolg een bach up
Link naar reactie
[quote:449c01c85e="mrcosmo"]Ik vermoed dat het bestand geen jpg bestand is. Omdat ik de header foutmelding krijg, ik heb al geprobeerd te renamen naar verschillende extensies zonder success ook verschillende programmsá geprobeerd die jullie als suggestie hebben gegeven. Helaas zonder success Kan ik erachter komen wat voor soort bestands type het is?[/quote:449c01c85e] [color=darkred:449c01c85e][b:449c01c85e]Weet je dat Pandora Recovery nog meer mogelijkheden heeft dan alleen maar bestanden terug halen?[/b:449c01c85e][/color:449c01c85e] Pandora Recovery maakt het mogelijk om verwijderde bestanden te zoeken en herstellen van NTFS- en FAT- geformateerde schijven. Pandora Recovery scant de harde schijf en geeft vervolgens een overzicht weer van bestaande en verwijderde bestanden en mappen. Vervolgens kunt u zelf selecteren welke bestanden u wilt herstellen en de locatie op de computer waar deze moeten worden opgeslagen. Met Pandora Recovery kunt u bestanden zoeken op basis van: volledige of gedeeltelijke bestandsnaam, bestandsgrootte, aanmaakdatum van bestand en de datum dat een bestand voor het laatst geopend is. Voor sommige bestandstypen bevat Pandora Recovery een previewfunctie zodat u deze niet eerst hoeft te herstellen alvorens deze weer te geven. De bestandstypen die geschikt zijn voor deze previewfunctie zijn: BMP, GIF, JPG, PNG, ICO,TIF, TGA, PCX, WBMP, WMF, JP2, J2K, JBG, JPC, PGX, PNM, RAS, CUR, TXT, LOG, INI, BAT, RTF, XML en CSS. Pandora Recovery heeft de volgende kenmerken: [b:449c01c85e]bestandsherstelprogramma[/b:449c01c85e] [b:449c01c85e]afbeeldingen, documenten, films en alle andere bestandstypen herstellen [/b:449c01c85e] previewfunctie voor bepaalde bestandstypen zodat u deze niet eerst hoeft te herstellen om ze te kunnen weergeven bestanden snel zoeken op basis van verschillende kenmerken [color=orange:449c01c85e][i:449c01c85e][b:449c01c85e]Lees zelf verder[/b:449c01c85e][/i:449c01c85e]:[/color:449c01c85e] http://www.gratissoftware.nu/downloaden/pandora-recovery.php als je tenminste geholpen wilt worden, proberen kan geen kwaad, jij hebt toch niets meer te verliezen. Als aanvulling de Mini Workshop van ComputerIdee even lezen, dan kan niets meer fout gaan. Toch succes & groet, mericya
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...