Ga naar inhoud

ms outlook vliegt er uit


anoniem

Aanbevolen berichten

Probleem bij het schrijven van een tekstbericht in MS Outlook 2003. Zodra ik in het tekstvak het bericht wil maken (aan en onderwerp wil wel) vliegt Outlook er uit. Ik kan dus geen mail meer opstellen. Weet iemand wat er aan de hand is? Dit probleem doet zich al enige tijd voor. De berichtjes schrijf ik nu heel kort in het onderwerpvak en dan verzend ik de mail. Geen goede optie maar het werkt voor noodgevallen in ieder geval. Dank voor het meedenken! Willemijn
Link naar reactie
Dank je wel voor dit antwoord. Even ter verduidelijking voor mijzelf. Ik heb Windows XP dus configuratiescherm en software aangeklikt. Als ik op het Office Pakket klik (rechtermuisknop) dan verschijnt er geen reparatie. Als ik op wijzigen klik krijg ik 'herstellen' te zien. Is dat wat ik moet doen? Heb ik daar de CD voor nodig? Probleempje dus want die heb ik niet.
Link naar reactie
Omdat ik er door omstandigheden niet eerder naar kon kijken is deze reactie zo laat. Sorry. Hoe dan ook, ik heb alles gedaan wat aangeraden werd, dus msoffice herstel gedaan. Maar het heeft niet geholpen helaas. Ik blijf uit MS Outlook vliegen zodra ik aan het bericht begin. Ik word er een beetje wanhopig van. Wat nu? Kan iemand mij misschien nog even helpen? Dank alvast. Willemijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...