Ga naar inhoud

Ongeldig beeld


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows XP, IE8, Office Ik ben erg dom geweest - heb geladen CClean, bestandjes om malware, adware en spyware tegen te gaan en ook BearShare (muziek laden). Kreeg toen problemen met foutmeldingen. Heb dit alles weer verwijderd via Configscherm. Maar in verkenner blijft een bestandje onverwijderbaar: Bearshare\MediaBar\Datamngr\IEBHO.dll. Ik krijg als een onverwijderbare melding op het scherm een blauwe balk met GoogleUpdate.exe - Ongeldig beeld en daaronder: De toepassing of DLL-bestand c:\Documenten\Pikus\Mijn documenten\Download\Bearshae\Mediabar\datamngr\IEBHO.dll is geen geldige Windows-kopie. Controleer dit op uw installatiediskette. (ipv Google in de balk lan ik ook heel andere namen zien zoals stsystra.exe, TASKKILL.exe, en andere). Stand van zaken: internet functioneert. Mijn Word-, Excelbestanden en Verkenner kan ik niet openen. In FAQ Windows "Windows opnieuw installeren. Hoe doe ik dat?" las ik wat er allemaal moet gebeuren als ik C:\ wil schonen en opnieuw moet formatteren om Windows en andere programma's te kunnen herinstalleren. Maar is mijn probleem alleen oplosbaar op die manier of is er een simpele andere ingreep mogelijk? Met dank en groet, 21-1-2011 22:25 Pikus
Link naar reactie
cclean ken ik niet, en wat andere bestandjes zijn voor malware enzo, maak je niet duidelijk... als je al ellende hebt op je pc, helpt verwijderen van die ´bestandjes´ (ik neem aan dat je willekeurige programmaas bedoelt om malware te verwijderen) ook niks natuurlijk. lang niet alles wat voorgeeft je te kunnen helpen doet dat ook daadwerkelijk. sowieso eerst bearshare verwijderen. wat je nu moet doen: - update je virusscanner en laat je hele pc scannen - download malwarebytes free http://www.malwarebytes.org/mbam.php , installeer het, laat het updaten en doe een volledige scan. - download ccleaner en laat je register opschonen.
Link naar reactie
HELAAS, de handelwijze werkt niet - ik stuit steeds op niet-reagerende programma's. Ook Start/Config/Systeemherstel gaat niet verder dan het aanklikken van Systeemherstel. Nu moet ik bij mijn weten de cptr geheel schoonmaken. Bij Windows98 ging dat met Ctrl+F11, als ik het wel heb. Dat probeerde ik nu met WindowsXP maar ook dat lukte niet. Welke handelingen moet ik nu verrichten om de harde schijf helemaal te schonen zodat ik XP opnieuw kan installeren en daarna alle andere bestanden zoals IE, Office, etc? Pikus 25-1-2011 22:20
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik zou nog terugrapporteren - het zal aan mij liggen, maar ik kwam er niet uit. Tenslotte toch Dell ingeschakeld maar die wil alleen software support op door hun geleverde software leveren als die software maximaal 30 dagen eerder is aangeschaft! Ben uiteindelijk door Dell doorgeschakeld naar een call-center. Heel veel lawaai op de achtergrond, ik verstond de man z'n Duits niet (hij sprak nauwelijks Engels) en hij niet mijn Engels dus na ruim anderhalf uur waren we helemaal niets opgeschoten en werd de verbinding verbroken - niet door mij. Maar daardoor liep ik de aanslag van ¤ 89 mis die Dell in rekening brengt voor after-sales support. Heb de desktop naar een kleine shop in een belendend dorp gebracht waar hij binnen 24 uur keurig is schoongemaakt en is herladen met de voor mij essentiële software. Wel voor ¤ 90 maar prima, dichtbij, geen gedonder. Dank voor de adviezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...