Ga naar inhoud

Outlook


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn OS is Windows 7 Ultimate Vandaag mijn Office 2007 opnieuw geïnstalleerd. Outlook meldt bij het openen dat het niet mijn standaard e-mail programma is en dat ik het moet koppelen aan mijn standaardprogramma's. In het configuratie scherm 'standaard programma's instellen', uw programma's instellen wordt in het linker rijtje van programma's Outlook niet vermeld. Ik kan dus niets koppelen. Op welke wijze kan Outlook aan dit linker rijtje van programma's worden gekoppeld?
Link naar reactie
Dat klopt niet wat BSA100 zegt, je zou zeggen dat het logisch is, maar soms is het niet altijd logisch ;) Je zal het inderdaad moeten koppelen, heb dat zelf ook vaker gehad. Vraagt hij niet meer of je het wil instellen als standaard mailprogramma als je outlook opent? Kan mij herinneren dat in voorgaande windows versies dit wel gebeurde. Je kan het volgens mij in Outlook zelf instellen. Ga naar Tools, Options, Other, en dan "make outlook the default program..". Dit is allemaal in het engels omdat ik met Outlook in Engels werk, als je Nederlands hebt zal je dat even zelf moeten zoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...