Ga naar inhoud

IRQL_Not_Less_Or_Equal / Page_Fold_In_Non_page_area


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik weet niet ofi k het in een goede catogorie geplaats heb, maar goed. Ik heb dus de bovengenoemde fouten (in een BSOD). Ik heb in ausustus een laptop gekocht: Packerd Bell TJ65 Er zit Windows 7 op, verder heb ik niet veel bijzonders met de laptop gedaan, telkens als ik de laptop terugzet naar fabrieksinstellingen (en een back-up maak) blijft de fout. Iemand een oplossing? Alvast héél erg bedantk! Antal.
Link naar reactie
waarom zou je de laptop`"telkens weer" terugzetten naar fabrieksinstellingen....? daarmee creëer je elke keer hetzelfde, dus komt ook die foutmelding weer. die duidt vrijwel zeker op een misser bij de verschillende drivers, en via updates (die je kwijt bent bij terugzetten naar fabrieksinstellingen) wordt dat vaak opgelost. overigens: als het ding nog zo jong is en in fabriekstoestand problemen geeft, zou je ook de winkelier eens boos kunnen aankijken.
Link naar reactie
[quote:2a38e04540="derkdejong"]waarom zou je de laptop`"telkens weer" terugzetten naar fabrieksinstellingen....? daarmee creëer je elke keer hetzelfde, dus komt ook die foutmelding weer. die duidt vrijwel zeker op een misser bij de verschillende drivers, en via updates (die je kwijt bent bij terugzetten naar fabrieksinstellingen) wordt dat vaak opgelost. overigens: als het ding nog zo jong is en in fabriekstoestand problemen geeft, zou je ook de winkelier eens boos kunnen aankijken.[/quote:2a38e04540] Maar kan iemand mij nu dan uitleggen hoe ik het oplos? En wat zou de fabrikant er aan kunnen doen? Is dit een virus of gewoon foutive drivers? In het 2e geval kan ik de backup map op een externe hardeschijf zetten en terug gaan naar de winkelier misschien?
Link naar reactie
ik vrees dat je niet duidelijk genoeg bent: je maakt kennelijk een backup op je interne schijf en dan zet je de pc in fabriekstoestand.....? m.i. bedoel je daarmee dat je de recoverprocedure gebruikt, maar dan is eigenlijk altijd per definitie ook (wat jij noemt de backup van) je data verdwenen... dus leg eerst eens uit wat je doet om de pc terug te zetten naar fabriekstoestand, dan voorkomen we dat we het over verschillende dingen hebben.
Link naar reactie
Wat bsa100 denk ik ook al vermoed is dat het aan je geheugen ligt. Heb het zelfde ooit mee gemaakt. Kijk eens hoeveel geheugen bankjes de laptop heeft zijn dat er meerdere haal er eens een uit en kijk of het dan wel goed gaat. En aangezien de laptop nieuw is kan je dat misschien beter winkel laten testen i.v.m. garantie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...