Ga naar inhoud

fout bij verzenden/ontvangen outlook 2010????


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb nu office outlook 2010 geinstaleert op windows 7. ik heb een nieuwe account aangemaakt en die is met succes voltooid. maar als ik hem open dan zegt hij fout bij verzenden/ontvangen(rechtsonderin het scherm). (0x8004010F) ik heb wel email bimnnen gekregen ondanks het probleem. email verzenden is ook geen probleem. maar ik heb toch het gevoel dat ik niet alles binnenkrijg. ik begrijp er niks van. hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.
Link naar reactie
[quote:166081fa12="derkdejong"]eerst maar eens checken of je dat goed voelt: ga met je inlognaam en wachtwoord naar jouw webmail op de site van je provider, en controleer of je wel of niet alles binnenkrijgt[/quote:166081fa12] ik heb het geprobeerd en ik zat ernaast. als ik kijk bij me webmail heb ik hetzelfde staan als bij me outlook. wat kan ik nog meer proberen?
Link naar reactie
[quote:681706353b="derkdejong"]als ik je goed begrijp krijg je dus wel alles binnen... dan blijft het probleem van de foutmelding. maak een veiligheidkopie van je pstbestand, ga via configuratiescherm, naar software cq programmaas en onderdelen, selecteer ms office enb laat een reparatie uitvoeren[/quote:681706353b] ik heb gedaan wat je zei maar ik heb de optie repareren niet. alleen maar organiseren ,verwijderen en herstellen. en ik krijg inderdaad wel gewoon me mail binnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...