Ga naar inhoud

Sony Vaio VPCEB2S1E netwerkkaart driver


anoniem

Aanbevolen berichten

Dag allemaal, Ik heb het volgende probleem. Ik heb laatst mijn laptop opnieuw geïnstalleerd omdat deze vol zat met virussen, nu heb ik met mijn briljante brein de hele harde schijf geformatteerd, waaronder dus ook de recovery partitie. (ik wist toen nog niet dat deze erop stond) Daarna heb ik mijn windows 7 ultimate 64 bit versie erop gezet (er stond windows 7 home 64 bit op) Nou dacht ik dat zo wel even te doen, verder geen probleem met installeren, alles bleek ook mooi te werken en windows vond vrijwel alle drivers voor mijn laptop. maaaaaar nu komt die, hij vond 1 driver dus niet, en dat is dus de driver van mijn netwerkkaart (de draadloze wel) en ik heb nu ongeveer al n uur of 3 zitten zoeken op internet naar deze driver maar nog steeds zonder succes. ik ben de wanhoop nabij dat ik nooit meer een lan verbinding op me laptop kan doen (deze heb ik perse nodig) het meest logisch om te doen is natuurlijk naar de sony site te gaan en vervolgens het model te selecteren en dan de drivers te installeren, nou is het dus zo dat vrijwel alle modellen op de site staan maar natuurlijk de mijne niet. heeft iemand énig idee hoe ik aan me driver kom? ik zou die persoon echt de 7e hemel in wensen ik kijk heeeeeeel erg uit naar een reactie. alvast bedankt, gr, Tom
Link naar reactie
Dag The Dragon, Bedankt alvast dat je de moeite hebt gedaan. En ja dit is inderdaad mijn laptop, ik had deze site die je nu had alleen in een andere taal gevonden :o Maar ik heb hem nu hier ook in het NL. Het probleem is echter dat op de site nergens de originele driver download staat van de laptop, alleen een update of alleen de installatie bestanden van de driver (dus geen .exe om iets dergelijks te installeren) dan heb ik het over deze download: http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/downloads/info/info.aspx?l=nl_NL&url=Vaio/Original/Ethernet_Driver_Marvell_11.22_TF_11.22.4.3.zip&m=VPCEB2S1E_BQ&ip=Preinstalled_Drivers.htm Zou jij misschien weten of het dan mogelijk is die bestanden dan ergens in te plakken? zodat ze terecht komen waar ze normaal zouden komen als je hem installeert? Nog 1 dingetje, er staat: Op de meeste VAIO-computers kunt u deze drivers op uw harde schijf vinden in volgende map: C:\Drivers of op uw Recovery-CD. Die heb ik dus niet meer, aangezien ik me hele HD heb geformat, en een Recovery-CD heb ik niet erbij gekregen. Ik wacht met smacht op je antwoord :D gr, Tom
Link naar reactie
http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/downloads/info/info.aspx?l=nl_NL&url=Vaio/Original/Ethernet_Driver_Marvell_11.22_TF_11.22.4.3.zip&m=VPCEB2S1E_BQ&ip=Preinstalled_Drivers.htm Als je deze driver installeerd dan kun je die toch gewoon uitpakken? En installeren in C Windows. Je Kunt daarna ook bij apparaatbeheer kijken of de driver dan gevonden wordt op je systeem.
Link naar reactie
[quote:f29afd203d="tommelom"]YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY HIJ DOET HET!! super much thanks man :D heb bij apparaat beheer naar software selecteren gedaan en dan gewoon op die map geklikt en toen installeerde die hem, niet echt slim dat ik daar zelf niet op gekomen ben, maja :o in iedergeval hartstikke bedankt. Gr, Tom[/quote:f29afd203d] Graag gedaan hoor :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...