Ga naar inhoud

Activatie Norton Internet Security 2011


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn norton internet security 2010 loopt maandag af dus heb ik een nieuw exemplaar gekocht n.l. de 2011-versie. Deze heb ik geinstalleerd op mijn pc. Vervolgens moet ik deze activeren met de productsleutel. In het beginscherm van norton zou ik dan op activeren moeten klikken. Maar helaas er staat geen activatie-icoontje. Er staat alleen maar: Abonnementsstatus: 2 dagen over. Tevens kan ik dan verlengen. Maar dat wil ik natuurlijk niet want ik heb de nieuwe versie in de winkel gekocht. Ik hoef alleen nog maar te activeren. Ik heb dit de afgelopen jaren altijd zo gedaan en dat was geen probleem. Wie weet een oplossing ? Gr, Fremer
Link naar reactie
[quote:28979ac497="Fremer"] Maar dat wil ik natuurlijk niet want ik heb de nieuwe versie in de winkel gekocht. Ik hoef alleen nog maar te activeren. [/quote:28979ac497] In de handleiding staat hierover [quote:28979ac497]Als u het product niet tijdens de installatie hebt geactiveerd, vraagt Norton u telkens wanneer u het product start, om activering. U ontvangt bovendien regelmatig een activeringswaarschuwing totdat u het product activeert. U moet het product activeren binnen de periode die wordt vermeld, omdat het product anders niet meer werkt. U kunt het product direct vanuit het waarschuwingsvenster activeren. U kunt uw product ook activeren via de koppeling Status van proefperiode in het hoofdvenster of vanuit het venster Mijn account. U moet uw Productsleutel invoeren om uw product te activeren. De activering neemt slechts enkele minuten in beslag. 1.Als u Norton wilt activeren, moet uw computer zijn verbonden met internet. 2.Klik in het waarschuwingsvenster op Nu activeren. 3.Klik op OK. 4.Volg de aanwijzingen op het scherm. 1.Klik vervolgens op Klaar in het venster dat nu verschijnt. 2.Klik in het hoofdvenster van Norton op Status van proefperiode. 3.Volg de aanwijzingen op het scherm. 1.Klik vervolgens op Klaar in het venster dat nu verschijnt. 2.Klik in het &ProductName-hoofdvenster op Mijn account. 1.Klik in het venster Mijn account op Norton activeren of op Abonnement vernieuwen. 2.De optie Abonnement vernieuwen is beschikbaar als u uw product al hebt geactiveerd. 3.Volg de aanwijzingen op het scherm. 4.Klik vervolgens op Klaar in het venster dat nu verschijnt. [/quote:28979ac497]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...