Ga naar inhoud

Uttorent 2.2 met maleware besmet?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik had volgens een ander onderwerp ook uttorent gedownload. Tijdens het installeren liep hij vast. Toen kwam een melding van AVG 2011 (internet security) en die zij dat er wat (van uttorent) maleware. Het zit nou in de quarantiene. Maar uttorent doet het nog gewoon :? Dit zijn de details van de maleware: [img:e923348b54]http://i1218.photobucket.com/albums/dd409/RCTfagnaat/uttorent.gif[/img:e923348b54] Is dit echt zo en komt dit wel van uttorent af? Wel toch? Is de site misschien geinfecteerd. Alvst bedankt
Link naar reactie
[quote:5ae77b312e="maartenpeters"]Ik had volgens een ander onderwerp ook uttorent gedownload.[/quote:5ae77b312e] Als je echt uttorent hebt gedownload kan het best een virus zijn. Het programma heet "utorrent" (met maar een t, en twee r'en). Als je toch het juiste programma hebt gedownload hebben die bestanden die je noemt waarschijnlijk niks te maken met utorrent (het zijn ook tijdelijke bestanden die niet in de installatiemap van utorrent staan).
Link naar reactie
[quote:b4e817c8d7="Supersnail"][quote:b4e817c8d7="maartenpeters"]Ik had volgens een ander onderwerp ook uttorent gedownload.[/quote:b4e817c8d7] Als je echt uttorent hebt gedownload kan het best een virus zijn. Het programma heet "utorrent" (met maar een t, en twee r'en). Als je toch het juiste programma hebt gedownload hebben die bestanden die je noemt waarschijnlijk niks te maken met utorrent (het zijn ook tijdelijke bestanden die niet in de installatiemap van utorrent staan).[/quote:b4e817c8d7] sorry ik had het programma verkeerd gespelt. dus ik kan het gewoon verwijderen wat in de quarantaine van AVG?
Link naar reactie
[quote="maartenpeters"][quote="Supersnail"]Als alles nog goed werkt (met die bestanden in quarantaine) kan je ze verwijderen.[/quote] He's gone :lol:[/quote] even oftopic . je staat in een ander subforum te blaten als een kleuter . dat progg om van af nieuws groeppen te douwnloaden illegaal is . en zelf met utorrent in de weer gaan .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...