Ga naar inhoud

melding: BPDSoftware.msi


anoniem

Aanbevolen berichten

Een dezer dagen kon ik de HP printer K 5400 niet meer gebruiken en heb ik deze opnieuw geïnstallerd dmv de bijbehorende Cd. de printer werkt weer goed maar bij het opstarten krijg ik telkens weer opnieuw de mededeling: Insert BPD software disk and click OK. The feature you are trying to use is on a CD-rom or other removable disk that is not available. Wie o wie kan en wil mij van deze hinderlijke boodschap verlossen?? Bij voorbaat mij dank Corrie
Link naar reactie
[quote:26b9546b84="corrie"]Een dezer dagen kon ik de HP printer K 5400 niet meer gebruiken en heb ik deze opnieuw geïnstallerd dmv de bijbehorende Cd. de printer werkt weer goed maar bij het opstarten krijg ik telkens weer opnieuw de mededeling: Insert BPD software disk and click OK. The feature you are trying to use is on a CD-rom or other removable disk that is not available. Wie o wie kan en wil mij van deze hinderlijke boodschap verlossen?? Bij voorbaat mij dank Corrie[/quote:26b9546b84] Moet je misschien de software en drivers updaten via HP Update. Succes ermee.
Link naar reactie
[quote:cf93bce0f6="corrie"]Uiteraad is dit het eerste wat je probeert maar hoe kom je er achter dat de aangegeven kreet "BPDSoftware" dan wel of niet afkomstig is van een HP product? Na lang studeren, vallen en opstaan heb ik toch mijn eigen probleem op kunnen lossen en heb ik weer minder slapeloze nachten!! Corrie[/quote:cf93bce0f6] Hoe?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...