Ga naar inhoud

Welke partitie manager beveelt u aan? (Engels!)


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:f8aa948d75="perloc"] ADD10 geeft: NTFS (C:) Pri,Act 149GB 37.32 GB NTFS (free space) [/quote:f8aa948d75] Dan heb je wellicht geen verborgen partitie (meer). Mogelijk heb je net zoals ik op mijn laptop extra mappen staan. Zoals i386, swtools en drivers. En een image van je Windows partitie is beter dan recovery discs. Ik had deze voor Vista Business aangemaakt. De revocer disc werkte wel. Maar toen werd recover disc 1 gevraagd. Toen ik die plaatste verscheen de melding: This is not the correct disc. Omdat Vista Business met downgrade rechten is, waren er Windows XP Professional SP2 recovery CD's meegeleverd. Deze 3 discs werkte wel. Maar duurde in totaal zo uur of drie. Dan nog SP3 installeren. Plus Windows en Lenovo applicaties updaten. Duurt ook enkele uren. Ofwel het terugzetten van een image gaat toch een stuk sneller.
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb (nog) niets gedaan waardoor een eventuele hidden partitie zou kunnen verdwijnen, alleen een folder met video's (59GB!!) gedelete, een enkel programma geinstalleerd en mijn eigen video's overgeplaatst. Ik heb wel een map I386, verder staat onder de Windows map een submap $hf_mig$ en een hele rij blauw gekleurde mappen (4.5 pagina) met $NtUninstallKB-nummer-$ Nummer is allemaal verschillend uiteraard. Iedere blauwe map heeft een .exe: "spuninst.exe" geheten. Ze zijn hidden en Read-only. (Ik heb hidden gedeactiveerdin de folder setup) Hidden files dus, maar staan niet in een aparte partitie!! Ik zal er afblijven. Ik zal een Image draaien (op een externe HD, of op een paar DVD's (3)) en dan aan de slag gaan om de HD te partitioneren. Dank voor alle adviezen! MVG perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...