Ga naar inhoud

Herinstallatie Windows XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Die instellingen kun je alleen laden, als je het programma al eens gebruikt hebt. Verder gewoon pijltje onderaan gebruiken, default instellingen gebruiken. Alle driverpacks selecteren (select all), ze moeten wel even in de dir "driverpacks" geplaatst worden. En driverpack base is ook al weer klaar (49 secs). Nu de iso eens aanmaken met de integrator. Ook klaar in een minuutje.
Link naar reactie
  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:450d1568d7="gerben"]Die instellingen kun je alleen laden, als je het programma al eens gebruikt hebt. Verder gewoon pijltje onderaan gebruiken, default instellingen gebruiken. Alle driverpacks selecteren (select all), ze moeten wel even in de dir "driverpacks" geplaatst worden. En driverpack base is ook al weer klaar (49 secs). Nu de iso eens aanmaken met de integrator. Ook klaar in een minuutje.[/quote:450d1568d7] "select all" is er niet bij mij, heb een soort updaterchecker met een hoop drivers, kan hier geen keuze maken denk ik... ohoh.. fout "there are not yet any slipstream moodules available for the selected platform"
Link naar reactie
Neu, even bekijken wat je nodig hebt. Staat wel in de omschrijving op de site. De eerste keer is het allemaal een flink gezoek. Als je eenmaal weet hoe het moet, kun je het de volgende keer binnen een half uur. Net nog even geprobeerd. Misschien moet ik maar eens even een handleidinkje schrijven voor het forum.
Link naar reactie
[quote:fd69ec9e5f="gerben"]Neu, even bekijken wat je nodig hebt. Staat wel in de omschrijving op de site. De eerste keer is het allemaal een flink gezoek. Als je eenmaal weet hoe het moet, kun je het de volgende keer binnen een half uur. Net nog even geprobeerd. Misschien moet ik maar eens even een handleidinkje schrijven voor het forum.[/quote:fd69ec9e5f] idd wat een zooi seg :roll: . Grafisch gaat het de C worden denk ik, zag enkel daar de vermelding naar ATI staan. Ben met twee pc aant downloaden... ze komen er aan :-? .
Link naar reactie
[quote:06f6058faa="gerben"]Graphics moet je denk ik toch A hebben: http://www.driverpacks.net/DriverPacks/DriverPack.php?pag=ga Er is ook nog een lijstje van ondersteunde modellen gelinkt.[/quote:06f6058faa] zal ze maar allemaal slipstreamen kan ze naderhand toch nog verwijderen, niet? Ok alle drivers zijn gedownload, hoe voeg ik deze nu in base of beter hoe maak ik dit "dir" bestand?
Link naar reactie
[quote:fe01af5d2e="UseTheForce"][quote:fe01af5d2e="gerben"]Graphics moet je denk ik toch A hebben: http://www.driverpacks.net/DriverPacks/DriverPack.php?pag=ga Er is ook nog een lijstje van ondersteunde modellen gelinkt.[/quote:fe01af5d2e] zal ze maar allemaal slipstreamen kan ze naderhand toch nog verwijderen, niet? Ok alle drivers zijn gedownload, hoe voeg ik deze nu in base of beter hoe maak ik dit "dir" bestand?[/quote:fe01af5d2e] ok hebbes, is een folder reeds aangemaakt door base.staan in base en aangevinkt. zou ik catalyct ook invoegen als 3rd party driverPack... dan hoef ik de a, b, c graphics niet te gebruiken... niet?
Link naar reactie
[quote:d5e814d94c="UseTheForce"][quote:d5e814d94c="UseTheForce"][quote:d5e814d94c="gerben"]Graphics moet je denk ik toch A hebben: http://www.driverpacks.net/DriverPacks/DriverPack.php?pag=ga Er is ook nog een lijstje van ondersteunde modellen gelinkt.[/quote:d5e814d94c] zal ze maar allemaal slipstreamen kan ze naderhand toch nog verwijderen, niet? Ok alle drivers zijn gedownload, hoe voeg ik deze nu in base of beter hoe maak ik dit "dir" bestand?[/quote:d5e814d94c] ok hebbes, is een folder reeds aangemaakt door base.staan in base en aangevinkt. zou ik catalyct ook invoegen als 3rd party driverPack... dan hoef ik de a, b, c graphics niet te gebruiken... niet?[/quote:d5e814d94c] ah nee, weer fout. Catalyst zit in A.
Link naar reactie
[quote:e1faa25a24="gerben"]Precies. Je kunt de iso eerst ook nog even mounten met daemon tools, en kijken of je de windows popup ziet verschijnen.[/quote:e1faa25a24] idd zoals we gedaan hebben met de xpsp2 folder. Ander vraagje; integrator vraagt opnieuw naar het update pack "integration cannot continue without a valid update pack or addon pack selected"... dit heb ik toch reeds ingevoegd. Dit gebeurt onder "Main".
Link naar reactie
ok, in main het gemaakte betand met updates en drivers aangeven, dan naar make iso, folder aangeven waar het naartoe hoort gekopieerd te worden en "make". Iso finnisched, 800mb, das al mooi he. Mounten nu >> ok gaat open op dezelfde manier als de originele xp cd. Zou dus met andere woorden kunnen beginnen met de herinstallatie nu. Veronderstel voor een schone installatie te bekomen dat ik niet enkel het nieuwe cdtje er in duw en klaar. Moet ik nog een aanpassing doen in de bios om te kunnen opstarten met deze nieuwe cd indien ja waar? :o Formatteren van de hd's zou ook wel mogen ook hier waar en hoe? :roll: :-?
Link naar reactie
Als je de CD in de CD-rom speler zet en de computer opnieuw opstart, zal de pc met een beetje geluk al automatisch vanaf de cd starten. Als dat niet het geval is, mot je idd even in het BIOS de boot sequence aanpassen. Deze optie heet vaak iets in de trant van 'first boot device' oid. Stel die in op de CD-ROM, sla de instellingen op en verlaat het BIOS. De pc zal dan vanaf de cd starten waarna de installatie van XP gestart wordt
Link naar reactie
En ergens in het begin van de procedure, krijg je de optie om de schijven te formatteren. Snelformatteren is goed genoeg, als je voorheen geen problemen met de schijf had. Als je sata schijven hebt, zou ik nog wel even een floppy maken, met daarop de sata drivers. Dan bij het installeren op F6 drukken, wanneer je dat onderaan gemeld ziet.
Link naar reactie
[quote:a411ffc976="gerben"]En ergens in het begin van de procedure, krijg je de optie om de schijven te formatteren. Snelformatteren is goed genoeg, als je voorheen geen problemen met de schijf had. Als je sata schijven hebt, zou ik nog wel even een floppy maken, met daarop de sata drivers. Dan bij het installeren op F6 drukken, wanneer je dat onderaan gemeld ziet.[/quote:a411ffc976] Dus toch gewoon de nieuwe cd der in duwe, pc starten, xp installeren selecteren en gedurende de procedure snel formateren van beide hd's. Heb geen floppy, kan dit ook met een cdtje... of zou ik mss snel een floppy drive gaan kopen, kost nu ook weer niet het einde. Kan ik de drivers nemen uit het driverspack of zou ik meer specifiek de drivers gaan downloaden bij maxtor, heb dus 2 maxtor's. Wat met de bios voor het opstarten of herkennen van deze floppy of ev cdtje bij de installatie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...