Ga naar inhoud

Herinstallatie Windows XP


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Weird. Zeg, als je het zat bent, kun je natuurlijk ook die sp2 iso branden, en daarmee windows installeren. En dan maar gewoon updaten. Kun je eens een screenshotje plaatsen, van wat je precies hebt ingevuld bij rvm integrator? Ik bedenk net iets anders. Wat heb je als .iso ingevuld onder de tab Make ISO? Dat moet natuurlijk niet die sp2 iso zijn. Dit is de bestandsnaam van de nieuw te maken iso (met update pack).
Link naar reactie
nee hoor ben het niet zat, jij? :) had idd hetzelfde gedacht als jij, heb gisteren nacht dan nog wat geprobeerd in dit 'make iso", heb een locatie en een file name aan het geheel gegeven. Met het V label en de iso tool wist ik niet wat aan te vangen dus daar heb ik niets mee gedaan. iig heb ik dezelfde foutmelding gekregen als deze van gisteren. Ik probeer het nog eens.
Link naar reactie
het vreemd is dat het gisteren wel gelukt is integrator te starten maar dit was met de xp cd in de drive, kreeg toen ook de fout melding dat het het origenele bestand is/was... weet het niet meer juist. Heb integrator toen afgebroken. Daarna is het niet meer gelukt het spul lopende te krijgen. Heeft ie mss bij deze eerste poging iets weg geschreven wat ik moet wissen.
Link naar reactie
ja hij loopt :D :o . integrator gewist en geherinstalleerd :-? . integrator vraagt om sp2 nogmaals te slipstreamen, geef hem het originele sp2 pak dan maar zeker... fout melding "the service pack level of the source is the same as it was before integrated..." lalala, ga maar door zeker, hij is nog steeds in progress...? :o :P
Link naar reactie
[quote:510b78dacd="UseTheForce"]ja hij loopt :D :o . integrator gewist en geherinstalleerd :-? . integrator vraagt om sp2 nogmaals te slipstreamen, geef hem het originele sp2 pak dan maar zeker... fout melding "the service pack level of the source is the same as it was before integrated..." lalala, ga maar door zeker, hij is nog steeds in progress...? :o :P[/quote:510b78dacd] Volledige foutmelding uit log gekopieerd "The service pack level of the source is the same as it was before integration began. Make sure you have the proper access rights to the folder you're attempting to slipstream to."
Link naar reactie
[quote:47986ec05f="gerben"]SP2 heb je al geintegreerd, hoef je dus niet opnieuw te doen. Alleen de update en addon packs.[/quote:47986ec05f] Ja ok maar daar vroeg hij achter, kon niet anders een groot popup met de melding dat ik sp2 moest selecteren :o :-? . Wat denk je, opnieuw beginnen of verder met de drivers? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...