Ga naar inhoud

Herinstallatie Windows XP


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je moet de i386 directory op de aangemaakte iso hebben. Deze kun je mounten als virtuele cd, met bijvoorbeeld daemon tools. Je kunt ook de xpsp2 iso branden, en die cd als bron gebruiken. http://www.daemon-tools.cc/ In de integrator kun je diverse addon packs opnemen, staat wel op de site van ryanvm. Als je windows mediaplayer bijvoorbeeld veel gebruikt, kun je die wel downloaden en opnemen. Directx zou je ook mee kunnen nemen, als je gamet. Zie onderaan: http://www.ryanvm.net/msfn/updatepack.html
Link naar reactie
[quote:e31af057f0="UseTheForce"]ben blijven hangen bij rvm integrator. heb dus het iso bestand gemount met deamontools, hij heeft er zelf WINXPSP2 van gemaakt, daarna het RVMupdatepack bijgevoegd. Krijg nu als foutmelding "Invalid Path Specified for ISO External Tool". :roll:[/quote:e31af057f0] en deze ook "Invalid Path Specified for ISO File".
Link naar reactie
[quote:a54669d388="gerben"]En als je de inhoud van de cd eens kopiëert naar de harddisk, en vandaaruit werkt?[/quote:a54669d388] Welke cd? :o . Heb het ISO bestand gewoon op mijn HD laten staan in een map genaamd "x" en deze gemount met deamon, deze heeft er dan op zijn beurt de naam WINXPSP2 aan gegeven. :-? Of bedoel je de XP cd? :roll: . Deze is trouwens een 2002 XP pro. SP1 OEM ter informatie. Dit is trouwens ook het geen wat er bij integrator in het blauw genoteerd wordt net onder het eerste veld, waar dus het ISO bestand ingeladen moet worden. "Windows XP PRofessional - OEM SP1"
Link naar reactie
[quote:5fed782dfd="gerben"]Ik heb het vermoeden dat rvm integrator naar de "cd" probeert te schrijven, wat natuurlijk niet kan. Maak dus een folder aan op de harddisk, en kopiëer daar alle bestanden naar toe, die je mbv daemon tools ziet. Dus de sp2 "cd".[/quote:5fed782dfd] je bedoeld toch het iso bestand xpsp2 niet? Deze staat idd in een apparte folder "x". heb van het eigenlijke sp2 bestand geen cd gebrand, heb deze gewoon alsook op mijn hd laten staan. Ook voor de eerste stap het autostreamen/slipstreamen met de originele xp cd stond deze laatste gewoon in een folder. Ps: bij het gebruik van integrator heb ik de xp cd verwijderd uit de drive daar het gemounte bestand toch als cd gezien wordt... of ben ik hier mis en moet ik mijn xp cd in het station laten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...