anoniem Geplaatst: 14 februari 2007 Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Mensen, sinds een aantal maanden ben ik in het gelukkige bezit van een heuse PDA, type asus 636n (met gps). Hier ben ik heel tevreden mee alleen zit ik met een tot nu toe onoplosbaar probleem. De synchronisatie lukt niet met de agenda. Ik gebruik op mijn pc (xp sp2 NL) outlook 2003 NL. Active sync 4.5 is geïnstalleerd en ook met de oudere versies geprobeerd, het probleem blijft. Als ik alle vinkjes plaats komt er een rood uitroep teken door active sync en foutmelding 80070490. De tips via Google geven geen oplossing. Als ik het vinkje agenda weg haal bij synchroniseren dan synchroniseert hij de rest wel, dus geen agenda. Dat is voor mij wel het belangrijkste item. Iemand enig idee?. Ook op de site van asus gezocht maar geen bruikbare tips gevonden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2007 FF heel kort door de bocht: Al een herinstall gedaan? ( goede kans dat er een klein foutje opgetreden is ) Rechten op beide apparaten goed ingesteld ? ( bv agenda niet met wachtwoord beveiligd ? ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Ja, herinstalatie van active sync uitgevoerd, ook geen verbetering. Heel vreemd dit. firewall staat uit, pda is met usb aan de pc gekoppeld. Active sync 4.5 staat op de pc. Heb gecontroleerd of de tijdzone hetzelfde is op de pc en pda. Heb tot december 2006 op Aruba gewoond en daar deed de agenda het wel namelijk (op een andere pc). AV invoegtoepassing van Norton voor outlook uitgeschakeld gehad, geen verbetering. Heb de oude agenda items op de pc verwijderd. Het probleem is dat als je in active sync alle vinkjes plaatst hij niets synchroniseert en er een rood uitroepteken door de sync icoon wordt neergezet. Haal ik het vinkje weg bij agenda dan synchroniseert hij de rest wel. Heb partnership verwijderd en weer aangemaakt. Laten synchroniseren met agenda. Kwam weer dezelfde foutmelding. Daarna weer vinkje bij agenda weggehaald en voila, hij synchroniseerde weer maar dan dus zonder de agenda. Het probleem is helaas nog steeds aanwezig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Outlook verwijderd inclusief de pst. Daarna outlook weer geinstalleerd en de pst geimporteerd. Probleem blijft helaas. Ergens moet toch een oplossing zijn? Eeuwige roem voor degene die de oplossing heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 [b:ac03c775dd]Update 1:[/b:ac03c775dd] Heb op de PC een goede bijgewerkte agenda. Heb in Outlook op de PC een nieuwe lege agenda aangemaakt en die gesynchroniseerd met de PDA. Geen oplossing, foutmelding blijft. [b:ac03c775dd]Update 2:[/b:ac03c775dd] Partnership verwijderd met ActiveTweak [url]http://pocketpcapps.net/activetweak.aspx[/url]. Het schijnt dat een partnership niet geheel verdwijnt als je het 'gewoon' verwijderd. Geen succes. Ergens moet toch een oplossing zijn? Nogmaals eeuwige roem voor degene die de oplossing heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2007 Ook de technische servicedesk van ASUS begint zich met mijn probleem bezig te houden, goede zaak. Het kan toch niet zo zijn dat de halve wereld loopt te synchroniseren en mijn pd-aatje weigert een van zijn primaire diensten. Overigens heb ik het ook geprobeerd op een andere pc met ongeveer dezelfde configuratie (XP sp2, office 2003 en active sync 4.5) Ook hier hetzelfde probleem. Je zou bijna zeggen dat een hardware reset de enige uitweg nog is of heeft er nog iemand een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Mensen, ondanks het slechte weer vandaag toch verheugend nieuws. Vandaag de fabrieksinstellingen teruggezet. Het bleek dat er een verschril bestaat uit de interpretatie van een "hardware reset" en het terugzetten van de fabrieksinstellingen. Uiteindelijk toch gekozen om de fabrieksinstellingen terug te zetten en voila, er kan weer worden gesynchroniseerd tussen de agenda op de pda en pc. Geen probleem meer dus. Iedereen die heeft meegeholpen hartelijk bedankt. M. Vr. Gr. Leo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2007 Ik heb onlangs ook een Asus A636N aangeschaft en ik heb exact hetzelfde probleem. Begrijp ik het goed dat ik het probleem kan oplossen door een harde reset op de PDA uit te voeren, of heb je een andere optie gebruikt om de fabrieksinstellingen terug te zetten? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2007 Je moet dus niet een harde reset uitvoeren maar de fabrieksinstellingen terugzetten. Linkerkant linkerknop + rechterkant rechterknop + aan/uit knop. Succes!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2007 Aangezien niemand een oplossing kan geven voor foutcode 85010014 bij activ sync, denk ik dat de fabrieksinstellingen terugzetten ook voor mij de oplossing kan zijn. Moet je dan een back up maken van de PDA? want die is bij mij volledig bijgewerkt en Outlook niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Synchroniseren jullie met 1 pc of met 2? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Als je je pda terugzet naar de fabrieksinstellingen is hij in de situatie toen je hem voor het eerst aanzette na je aankoop. Dus weer beeldscherm uitlijnen etc. Alle extra programma,s die je er daarna hebt opgezet zul je opnieuw moeten installeren. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 Wij synchroniseren met 2 pc's, maar met 1 werkende ben ik al blij. De hoofdzaak is, is dat de zakelijke pc goed synchroniseert. De eerste maanden hebben ze het allebei gedaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2007 Bij Outlook heb ik nogmaals systeem en herstel gedaan en eindelijk gaat de synchronisatie weer goed. Hopen dat het zo blijft. Wat ik nu anders heb gedaan dan vorige keren, weet ik niet, maar dit alles blijft toch een raadsel. Gelukkig geen harde reset voor PDA nodig gehad. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2010 [quote:0a51f26de2="Jurkenteller"]Bij Outlook heb ik nogmaals systeem en herstel gedaan en eindelijk gaat de synchronisatie weer goed. Hopen dat het zo blijft. Wat ik nu anders heb gedaan dan vorige keren, weet ik niet, maar dit alles blijft toch een raadsel. Gelukkig geen harde reset voor PDA nodig gehad.[/quote:0a51f26de2] Na soortgelijke problemen met sync 4.5 de PDA Qtex S200 terug op fabrieksinstelling. Disaster: bij het eerste wat dan komt : Uitlijnen, blijft de PDA hangen; niets meer aan te doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2010 [quote:0983b083ed="MGB63"][quote:0983b083ed="Jurkenteller"]Bij Outlook heb ik nogmaals systeem en herstel gedaan en eindelijk gaat de synchronisatie weer goed. Hopen dat het zo blijft. Wat ik nu anders heb gedaan dan vorige keren, weet ik niet, maar dit alles blijft toch een raadsel. Gelukkig geen harde reset voor PDA nodig gehad.[/quote:0983b083ed] Na soortgelijke problemen met sync 4.5 de PDA Qtex S200 terug op fabrieksinstelling. Disaster: bij het eerste wat dan komt : Uitlijnen, blijft de PDA hangen; niets meer aan te doen?[/quote:0983b083ed]Open even je eigen topic aub en vertel daar wat je probleem precies is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen