Ga naar inhoud

Direct foto`s op CD R(W) erbij zetten


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, Kheb een klein vraagje. Mijn baas heeft regelmatig foto`s op zijn PC staan, sinds kort vroeg hij aan mij of ik een CD Brandertje erin wilde zetten. Zo gezegd zo gedaan en het werkt (natuurlijk) als een tierelier. Nu heeft hij zijn foto`tjes op CD gezet, maar als hij er nu een paar bij wilt plaatsen moet hij zijn hele CD formatteren en dan de hele zooi er weer opnieuw erop branden. Is er geen snellere manier zodat hij zijn foto`s gewoon meteen kan toevoegen op de CD zonder zijn "oude" foto`s er eerst af te gooien? (deze wilt hij namelijk ook bewaren) Bedankt voor de hulpos
Link naar reactie
Tip, maak sowieso een extra kopie of overschrijf niet de laatste versie. Vertrouw niet op 1 exemplaar. Mijn ervaringen met DirectCD oid zijn slecht dus ik ga dat niemand aanraden. Verder controleer altijd het resultaat! RW's brandt ik dus zelf als CD-Rom en ik maak er alleen in uitzonderlijke situaties een multi sessie CD van. Voor een echte backup zou ik gewoon zo nu en dan een CD-Rom branden. De kosten zijn nihil euro's. Kosten arbeidsloon (ik neem dat het onder werktijd gebeurd), is toch al gauw vele vele malen hoger ...
Link naar reactie
incd: dan kan jij vanuit je verkenner bestanden naar je cd verplaatsen en hij begint dadelijk te branden multisession: dan heb je het voordeel dat hij dadelijk je oorspronkelijke map vergelijkt met je bestanden op je cd en hij dadelijk zegt welke bestanden erbij zijn gekomen en welke je op je hd verwijderd hebt. Heb je op je hd een vaste map waar je steeds bestanden bij zet die ook op je cd moeten komen te staan, dan is dit een makkelijke oplossing. Je hebt trouwens aan te vinken opties bij multisession (ik spreek hier over Nero)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...