Ga naar inhoud

Default e-mail client


anoniem

Aanbevolen berichten

Dat ik na 6 jaar PC ervaring nog met een volgens mij ontzettende n00b vraag moet komen. Ik ben onlangs overgestapt van I.E. naar Mozilla als default browser (fantastisch, had ik veel eerder moeten doen!) Maar nu doet het rare verschijnsel zich voor dat wanneer ik op een mailto link klik, er een of andere account setup wizard van de Mozilla e-mail client tevoorschijn springt. En dat wil ik helemaal niet. Ik ben dik tevreden met mijn Eudora, en ben niet van plan over te stappen op Mozilla. Hoe zet ik de boel nu weer terug op Eudora? Want het begint knap irritant te worden om niet op mailto linkjes te kunnen klikken zonder dat die #@$ wizard tevoorschijn springt.
Link naar reactie
Als je toch geen Mozilla mail wilt gebruiken is het misschien handiger om Mozilla Firebird eens uit te proberen (hoewel je daarmee misschien beter een paar dagen kunt wachten tot de nieuwe versie 0.8 gelanceerd is; ook Mozilla 1.6 zit eraan te komen). De Mozilla suite heb ik zelf al tijden niet meer gebruikt, maar misschien heb je [u:09d4afadac][url=http://mozilla.gunnars.net/mozfaq_use.html#externalmail]hier[/url][/u:09d4afadac] wat aan. Of uninstall Mozilla en installeer vervolgens alleen de browser component.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...