Ga naar inhoud

Probleem met EasyStudio PIMS i.c.m Samsung E700


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een Samsung E700. Met het programma EasyStudio PIMS & File Manager is het mogelijk achtergronden, ringtones etc van PC naar gsm te sturen. Via Infrarood is het mogelijk verbinding te maken tussen de gsm en PC. Het volgende gaat er fout: Ik activeer infrarood op de Samsung E700. De PC herkent hem netjes. Nu start ik EasyStudio PIMS & File Manager, hij start op maar ik krijg meteen ik de foutmelding: [i:ee8e80eb90]Unable to initialize DAO/Jet db engine[/i:ee8e80eb90]. Als ik op Ok klik krijg ik een venstertje met [i:ee8e80eb90]PC telefoonlijst ophalen[/i:ee8e80eb90] en een vorderingsbalkje. Dat balkje gaat niet vooruit en er gebeurd verder ook helemaal niks meer, al wacht je 'n half uur... Ik heb op internet al rond gezocht naar die foutmelding maar steeds kwam ik uit bij het downloaden en installen van DAO 3.6. Ik heb verschillende install filetje gehad en geinstalleerd, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Heeft iemand hier ervaring mee en 'n oplossing? bvd 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...