anoniem Geplaatst: 2 januari 2004 Delen Geplaatst: 2 januari 2004 Ik heb een probleem met mijn Outlook Express 5.5. Elke keer als ik op verzenden/ontvangen druk gaat hij verbinding maken met diens server. Nou werkte dat tot een week geleden prima en nu loopt hij elke keer vast. Dan geeft hij aan dat hij geen verbinding heeft kunnen maken met de server! Firewall en Antivirus uitgeschakeld doet hij precies hetzelfde. De pop en mail servers zijn in orde want mijn vader gebruikt dezelfde en die loopt prima. Updaten naar versie 6 levert geen resultaat. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Een oplossing misschien? :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 Loopt hij vast (en heb je dus <ctrl><alt><del> nodig) of krijg je alleen een foutmelding dat er geen verbinding kan worden opgezet. Post even de exacte foutmelding hier. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 Letterlijk: Kan de host smtp.planet.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'pop.planet.nl', Server: 'smtp.planet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D Als je me kunt helpen heel graag! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 Heb je al eens geprobeerd om je hele account weg te gooien, en opnieuw aan te maken? Soms wil dit wel eens helpen, ook al blijft de oorzaak ogenschijnlijk duister. Jan de Boer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 heb ik ook geprobeerd. Zal wel eens ff m'n server bellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 Firewall settings die misschien de verbinding blokkeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 nee, onmogelijk heb ik uitgeschakeld. Ksnap het ook niet. Heb Windows Me ervoor opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 http://www.tiscali.co.uk/help/email/oe_errors_0x800ccc0e.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2004 bedankt, maar ik heb het al opgelost. heb naar m'n server gebeld en die heeft mij een nieuwe pop en smtp server gegeven. Werkt nu allemaal weer naar behoren. Bedankt voor de reacties :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen