Ga naar inhoud

Goede MediaPlayer voor w95


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb nog ergens en oude pentium 1 van 100mhz, 32Mb ram en ik vroeg me af of er voor zo'n computers nog goede mediaplayers te vinden zijn, voor het afspelen van redelijk nieuwe bestandssoorten als *.wmv of *.asf. Ik heb zelf al gezocht, maar ik kan niets vinden voor w95, ik ben ook niet zeker of er die wel zijn. Weet iemand toevallig een goede site?? Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:7b48e23f82="-CRASH-"]Op Win95 zit toch standaard MediaPlayer:-? is die niet goed??? waarom draai je noch op Win95 :-?[/quote:7b48e23f82]Mediaplayer van W95 is te simpel, en ondersteund standaard geen MP3, WMV en ASF (misschien wel met plugin) Gebruik Winamp 2.91, zonder AVS. Werkt het soepelst. Ik heb het zelf ook op een P166 draaien. ps. Waarom W95 op P100? Denk dat XP niet lekker draait 8) 8)
Link naar reactie
Hallo, Ik ga zodra ik tijd heb Winamp 2.91 en mediaplayer classic uittesten (nu ben ik even ergens anders). Waarom ik geen windows98 ga installeren? Het is gewoon een oud pc'tje dat ik van iemand gekregen heb en wou eens proberen wat ik er nog allemaal mee kon doen (en ik heb trouwens geen CD meer van w98) Bedankt voor de reacties! mvg wim
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...