Ga naar inhoud

Nieuw browservenster verkleind openen ipv schermvullend


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Als ik in Internet Explorer (v. 6SP1 en Windows XP), een nieuw browservenster open, opent deze zich standaard als schermvullend. Hoe krijg ik het voorelkaar om zo'n nieuw venster standaard verkleind te laten openen? Ik heb zo'n tweede venster tijdens het browsen al eens handmatig verkleind, maar als ik IE opnieuw opstart, opent een tweede venster altijd weer schermvullend.. Bedankt...
Link naar reactie
Meestal is de vraag andersom :D Start IE. Gebruik de maximize/restore knop (rechtsboven) om te 'restoren'. Nu kun je het venster naar de gewenste grootte slepen. Sluit IE. Alle vensters zullen nu op deze grootte worden geopend, ook het [i:3d1a90645a]start[/i:3d1a90645a]venster. Als je dat laatste niet wilt: Start IE opnieuw. Maximize nu (via maximize/restore). Sluit IE. Opmerking: De instelling van het laatste venster dat gesloten wordt, wordt gebruikt als je IE start; dit kan gemaximaliseerd zijn of niet-gemaximaliseerd (grootte die je 'gesleept' hebt dus). Alle volgende vensters die vanuit dit venster geopend worden zullen niet-gemaximaliseerd worden weergegeven. PS: Dit principe geldt voor vele windows programma's. Ik weet niet zeker of het een Windows-functie is, of een programma-functie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...