Ga naar inhoud

kredietbestand E-mule?!


anoniem

Aanbevolen berichten

Goeiendag, vroeg me af of het mogelijk is om te zien hoeveel credits je hebt opgeboudw bij e-mule. Bij het opstarten in de log kun je zien dat hij een kredietbestand laadt. Hoe meer je upload, hoe beter je zal downloaden is het toch? Ik zie dat ik wel een hoge id heb, maar weet iemand of er voor de rest te zien is betreffende de credits
Link naar reactie
Kan je niet zien. Van http://www.xs4all.nl/~leeuwens/emulewebsite/minifaq.htm [quote:daebb97e9b] [b:daebb97e9b]Waar kan ik mijn credit zien?[/b:daebb97e9b] Simpel, dat kan niet. Je credit word opgeslagen op iedere client naar wie je upload, dat zijn dus duizenden mensen. In het bestand "clients.met" worden alle mensen opgeslagen die bij jou credit hebben.[/quote:daebb97e9b] [quote:daebb97e9b] Hoe meer je upload, hoe beter je zal downloaden is het toch?[/quote:daebb97e9b] Als je meer upload, ga je sneller omhoog in de queue, waardoor je minder lang hoeft te wachten tot je download begint.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...