Ga naar inhoud

700MB .exe bestand niet te openen


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb pas een bestand gedownload van bijna 700Mb dit is een .exe bestand Dubbelklikken heeft als gevolg dat er heel kort een dosbox openspringt en daarna niets meer. Mijn kennis van DOS is niet zo erug groot :oops: maar heb ook geprobeert om dmv dosbox programma te openen als ik dan file xxx.exe uitvoer krijg ik melding: programma te groot voor geheugen Ik zal wel wat (simpels??)fout doen maar goed heb dus effe wat hulp nodig :) OS = win XP pro geheugen = 512MB
Link naar reactie
[quote:e9def90ceb="Rynus Rein"]Is het toevallig een file gedownload met KaZaA? Dan is het waarschijnlijk dat het beschadigd is... FF voor de zekerheid ook op virussen checken, is namelijk vaak geinfecteerd met een virus.[/quote:e9def90ceb] Daar heb je wel gelijk in Druk als je Windows XP hebt op CTRL+ALT+DEL in, en da ga je naar het tabblad processen, en kijk dan eens of je daar iets kunt vinden van een raar bestand. Vaak kan het een virus zijn zoals Rynus Rein al zij, en dan zit ie vaak verstopt in de processen.
Link naar reactie
[quote:6020685b02="PS"]Het zou ook nog een image-file kunnen zijn (bijv. bin) hoe je die moet uitpakken lees je o.a. [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=108874]hier[/url].[/quote:6020685b02] Dat lijkt mij sterk. Het is een .exe file. Maar het zou wel kunnen dat dat .bin bestand ingepakt zit in dat .exe file.
Link naar reactie
[quote:e831b7b7ee="FTPserver"][quote:e831b7b7ee="PS"]Het zou ook nog een image-file kunnen zijn (bijv. bin) hoe je die moet uitpakken lees je o.a. [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=108874]hier[/url].[/quote:e831b7b7ee] Dat lijkt mij sterk. Het is een .exe file. Maar het zou wel kunnen dat dat .bin bestand ingepakt zit in dat .exe file.[/quote:e831b7b7ee]zucht... het lijkt me helemaal niet sterk. Eerder waarschijnlijk. Een .exe bestand van 700MB, das lekker waarschijnlijk :roll: :roll: Het is of een image, of een ingepakt bestand, (kan zelfuitpakkend zijn, maar denk het niet, anders kreeg je de dosbox niet)
Link naar reactie
[quote:323e60bb2f="Johnny321"][quote:323e60bb2f="FTPserver"][quote:323e60bb2f="PS"]Het zou ook nog een image-file kunnen zijn (bijv. bin) hoe je die moet uitpakken lees je o.a. [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=108874]hier[/url].[/quote:323e60bb2f] Dat lijkt mij sterk. Het is een .exe file. Maar het zou wel kunnen dat dat .bin bestand ingepakt zit in dat .exe file.[/quote:323e60bb2f]zucht... het lijkt me helemaal niet sterk. Eerder waarschijnlijk. Een .exe bestand van 700MB, das lekker waarschijnlijk :roll: :roll: Het is of een image, of een ingepakt bestand, (kan zelfuitpakkend zijn, maar denk het niet, anders kreeg je de dosbox niet)[/quote:323e60bb2f]\ Gewoon de extensie naar .bin of .iso veranderen en dan mounten met virtual Clone drive
Link naar reactie
[quote:39f125fad6="Allardje"][quote:39f125fad6="Johnny321"][quote:39f125fad6="FTPserver"][quote:39f125fad6="PS"]Het zou ook nog een image-file kunnen zijn (bijv. bin) hoe je die moet uitpakken lees je o.a. [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=108874]hier[/url].[/quote:39f125fad6] Dat lijkt mij sterk. Het is een .exe file. Maar het zou wel kunnen dat dat .bin bestand ingepakt zit in dat .exe file.[/quote:39f125fad6]zucht... het lijkt me helemaal niet sterk. Eerder waarschijnlijk. Een .exe bestand van 700MB, das lekker waarschijnlijk :roll: :roll: Het is of een image, of een ingepakt bestand, (kan zelfuitpakkend zijn, maar denk het niet, anders kreeg je de dosbox niet)[/quote:39f125fad6]\ Gewoon de extensie naar .bin of .iso veranderen en dan mounten met virtual Clone drive[/quote:39f125fad6] Dat is een goed idee :lol:
Link naar reactie
[quote:005ebb25ef="crazy J"]nou heren bedankt voor de vele antwoorden/suggesties volgende geprobeert hernoemen naar zip/rar/ace/iso/bin en openen met bijbehorende programma's file blijft gewoon stug DOS .exe "zijn" Is trouwens idd kazaa file ( virusscan leverde gn. problemen op ) andere suggesties ?[/quote:005ebb25ef] Ik heb geen andere sugesties
Link naar reactie
[quote:2e47ce283d="FTPserver"]Ik heb geen andere sugesties[/quote:2e47ce283d] 2 ideetjes met DOS: Ga dus naar de dos-prompt. a. ga naar <de dir waar die file staat> en typ "del <file.exe>" lukt dat niet, ga dan terug naar windows en haal die <dir> leeg tot op de bewuste .exe na. b. Ga dan weer naar de dos-prompt en typ "deltree <dir>" opamax
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...