Ga naar inhoud

Scant kaspersky KAV monitor inkomende mail?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:8aaf9baac1="Henk."]Ik heb beide waarvan 1 actief. wil van norton af omdat a. de autoupdate van AVp veel beter is b. de kwaliteit van AVP beter is ( volgens tests)[/quote:8aaf9baac1] Het is niet zo slim op 2 antivirusen op één PC te zetten. Die antivirusen gaan namelijk met elkaar ruzien, en dan heb je kans dat je systeem goed blijft hangen :wink:
Link naar reactie
[quote:458ef983a1="Henk."]Nee, geen enkel probleem heb het al jaren zo, Wél heb ik zoals gezegd 1 actief alles wat ik installeer op de pc scan ik eerst met beide handmatig dat lijkt me dubbel safe :D Uit alle tests blijkt dat de ene scanner het ene virus weer niet hekent wat de andere wel doet en andersom[/quote:458ef983a1] Daar heb je ook wel gelijk in. Ik ken dat probleem ook, vooral bij Internet virusscanners en norton. Norton ziet vel meer virussen dan een online virusscanner.
Link naar reactie
[quote:86ce6155f3="Johnny321"]Stuur es een mailtje naar jezelf met een virus :lol: ff kijken of die hem pakt of niet[/quote:86ce6155f3] En dan kun je weer lekker achter dat virus aan. P.S. Als je nog virussen nodig hebt, ik spaar ze, en ik heb dus meer dan 200 Diskette's vol leuke virusse. Dus henk als je het wilt uitproberen wat Johnny321 zei, dan moet je ff een virus vragen bij mij :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
Bij de AVP monitor: objects / compound files / mail databases Mail databases - if checked AVP Monitor will scan E-Mail attachments in local email databases from: Microsoft Mail (Outlook/Exchange - .PST and .PAB files, format MS Mail) Microsoft Internet Mail (.MBX files, format MS Internet Mail) Volgens mij wordt de mail niet tijdens het binnenkomen gechecked, maar bij het scannen van de schijven
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...