Ga naar inhoud

winrar file password protected


anoniem

Aanbevolen berichten

Meestal krijg je het wachtwoord bij de site meegeleverd. Probeer eens te googlen, en als je daar dan niks vind, dan kun je een Prive-bericht naar me sturen, en ik zal zo'n programma naar je sturen, ik weet alleen niet of dat mag van Computer Totaal :oops: Ik heb dat programma ook via Google gevonden, maar ik kan het zelf nu niet meer terug vinden. Ik hoor het wel :wink: Als dat mag :lol:
Link naar reactie
[quote:111e8cdac9="FTPserver"]Meestal krijg je het wachtwoord bij de site meegeleverd. Probeer eens te googlen, en als je daar dan niks vind, dan kun je een Prive-bericht naar me sturen, en ik zal zo'n programma naar je sturen, ik weet alleen niet of dat mag van Computer Totaal :oops: Ik heb dat programma ook via Google gevonden, maar ik kan het zelf nu niet meer terug vinden. Ik hoor het wel :wink: Als dat mag :lol:[/quote:111e8cdac9]Mag niet, lees de handleiding :D
Link naar reactie
[quote:7ee87c4420="FTPserver"]en als je daar dan niks vind, dan kun je een Prive-bericht naar me sturen, en ik zal zo'n programma naar je sturen, ik weet alleen niet of dat mag van Computer Totaal :oops: [/quote:7ee87c4420] Dit willen we in ieder geval niet. Hou het gewoon open en legaal, [b:7ee87c4420]eigen verantwoordelijkheid nemen[/b:7ee87c4420]. Voor een password-recovery geldt logischer wijze de grens dat als het te-openen-bestand van jezelf is het OK is, is het van een ander, dan met diens instemming. Downloadt je een bestand van een site en staat er met koeieletters bij dat je tegen betaling de code kunt krijgen, dan is kraken dus illegaal. Is iets in strijd met de Handleiding en de geest van dit Forum en dus illegaal, doe het dan gewoon niet. En voor al het overige ben je hier op de juiste plek! groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...