Ga naar inhoud

Probleem met verwijderen printer in windows XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Het volgende is het probleem. Een printer die geinstalleerd is wil ik verwijderen. Dit lukt niet. Hij blijft continu op "bezig met verwijderen" staan. Als je er dubbel op klikt verschijnt de wachtrij van de printer, die is binnen de seconde weer weg. Het is nog wel te zien dat er GEEN documenten in de wachtrij staan. Ik heb ook al 'n andere printer geinstalleerd, dat gaat zonder problemen, alleen die andere printer verwijderen is nog steeds niet mogelijk. Dit probleem speelt al weken... wie kan mij helpen?! :roll:
Link naar reactie
Toen ik van de printer in kwestie bij de instellingen aan 't rond kijken was, wilde ik de optie "print direct naar de printer" aanvinken. Toen kreeg ik de melding dat dat niet kon totdat er geen documenten meer in de wachtrij stonden. ALS er al documenten zijn blijven hangen, zijn ze in ieder geval niet zichtbaar in de print wachtrij. Het loskoppelen van de laptop van het netwerk, wat er op dat andere forum gezegd werd, heb ik ook al geprobeerd. Zonder resultaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...