Ga naar inhoud

Niet updaten (nieuwe) Office 2003.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik had Office xp pro. Eerst kon ik Office xp pro niet meer verwijderen van mijn pc (met veel moeite via regedit wel gedaan). Office 2003 weer geinstalleerd. Maar ook nu weer geen mogelijkheid om (via Microsoft) te updaten. Ik natuurlijk een e-mailtje gestuurd naar Microsoft, maar je krijgt (nooit) antwoord. Wie kan mij helpen. De site van Microsoft heeft mij geen info kunnen geven die dit probleem oplost. Graag een oplossing voor dit probleem. Ook al kun je niet helpen wens ik je als lezer van mijn probleem een gezond en gelukkig nieuwjaar :D
Link naar reactie
Pdexie, Bedankt voor je antwoord. Dit kan helaas mijn "probleem" niet oplossen. Ik gebruik geen Zone alarm (maar Norman firewall) en gebruik Norton systemworks om (al) mijn internetsporen direct te wissen. Ik kan wel diverse updates downloaden, maar het gaat niet automatisch (zoals bij het besturingssyt. Windows xp pro e.d.). Nogmaals bedankt misshien heb je nog een ander idee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...