Ga naar inhoud

msn 6.1 geluid werkt niet (winxp)


anoniem

Aanbevolen berichten

de standaart msn geluiden als er iemand online komt of een bericht stuurt werken niet meer ,het lijkt er op dat het uit de pc speaker komt. ik heb al verschillende dingen gezocht hier en op google en ook geprobeert :opnieuw geinstalleerd ,versie 6,6.1,4.7,5.0 :geluiden uitgevinkt /aangevinkt via msn en via configuratiescherm geluiden werken daar wel. :ander geluidsschema gekozen . :geluidskaart opnieuw geinstalleerd. heb dit forum al helemaal afgezocht en niks lijkt te werken voor mij. opnieuw installeren van windows is geen optie.
Link naar reactie
[quote:826a515823="klojohen"]bedankt voor alle reakties bestanden staan keurig in c:\program files\messenger,en als ik er daar op klik spelen ze keurig af. maar nog steeds niet in windows(msn) messenger zelf.[/quote:826a515823] weet niet of dit al eerder is gepost maar: geluiden die in msn worden afgespeeld worden geregeld via de centrale geluidsettings van windows en dus niet vanuit msn. Stel ze dus eens opnieuw in (of kies andere :P) in je configuratiescherm.
Link naar reactie
[quote:7506a1eb00="sdk"]weet niet of dit al eerder is gepost maar: geluiden die in msn worden afgespeeld worden geregeld via de centrale geluidsettings van windows en dus niet vanuit msn. Stel ze dus eens opnieuw in (of kies andere :P) in je configuratiescherm.[/quote:7506a1eb00] Nee helpt ook niet ,ik heb alle geluiden al een keer vervangen en opnieuw ingesteld in configuratiescherm en ook in msn zelf maar dat mocht ook niet helpen . ik begrijp er werkelijk geen snars meer van ,zoals alles ingesteld staat zou het allemaal prima moeten werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...