Ga naar inhoud

WinSys en groen rennend mannetje ?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:1b559585f9="Alipapa"]Ja, virus/worm, format C, en opnieuw geinstalleerd. Had na een nieuwe installatie geen virusscanner geinstalleerd, enkele minuten op het net was al voldoende om geinfecteerd te raken, voortaan direct virusscanner installeren en dan pas ADSL opzetten ![/quote:1b559585f9] beter firewall dan komt het er niet op.
Link naar reactie
sinds blaster heb ik me instal volgorde ook veranderd ... eerst xp pro dan de drivers en de al gedownde updates ... dan fw en av en die updaten en instellen ... dan pas de rest van je windows updates ... en dan al je favo software ... die allemaal updaten ... een image ervan aanmaken en je kan ongeveer een jaar lang na een format binnen 10 minuten een geupdate getweakte en geinstalleerde xp gebruiken ... hoe ouder de img wordt, des te langer het updaten van de progjes op die image gaat duren voor ze weer up 2 date zijn ... drom maak ik meestal eens per jaar een nieuwe
Link naar reactie
[quote:84158f5172="FoXiERotjEknoR"]sinds blaster heb ik me instal volgorde ook veranderd ... eerst xp pro dan de drivers en de al gedownde updates ... dan fw en av en die updaten en instellen ... dan pas de rest van je windows updates ... en dan al je favo software ... die allemaal updaten ... een image ervan aanmaken en je kan ongeveer een jaar lang na een format binnen 10 minuten een geupdate getweakte en geinstalleerde xp gebruiken ... hoe ouder de img wordt, des te langer het updaten van de progjes op die image gaat duren voor ze weer up 2 date zijn ... drom maak ik meestal eens per jaar een nieuwe[/quote:84158f5172] eigenlijk best goed id, als je dan toch opnieuw moet installen meteen een image ervan als er niks opstaat. Maar winxp is paar gb waar laat je dat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...