Ga naar inhoud

[Incredimail] Alle mail weg na herinstalatie HELP!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, ik heb na een gedwongen herinstalatie van XP ook Incredimail opnieuw moeten instaleren. Ik kreeg de vraag of ik mijn vorige instellingen enzo terug wou, ,en ik dacht GELUKKIG alles is er nog... Toen kwma een nachtmerrie voor mij uit: ALLE MAIL WAS WEG ! Ik heb een stuk of 400mailtjes, en heb die nergens anders. Wil ze wel heel erg graag terug.! Is dit mogelijk of ben ik nou gewoon door die vieze lijers bij MS genaaid ? (xpreinstall) Hd is niet geformatteerd, maar wel eem keer bijna vol geweest...
Link naar reactie
xpreinstall de schuld geven gaat me wat ver: het zal incredimail geweest zijn dat zijn eigen bestanden vernieuwde. er zijn gelukkig ook progjes die dat niet doen. verder hoef ik een oude rot natuurlijk niet te vragen of er nog ergens bestanden met de extensie van incredimail staan misschien, eventueel met een backup-extensie ofzo, odf dat hijzelf nog ergens een backup heeft staan? een nieuwsgierige blik op de hd zou ik er toch nog eens aan wagen.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...