Ga naar inhoud

Partition Magic diskettes op bootable cd


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben al een beetje aan het proberen geweest maar het wil me niet lukken. De twee rescue diskette's van Pq Magic 8 wil ik graag op cd hebben dat hij daarvan kan opstarten. Ik heb dit ook van Norton Ghost. Ik heb al geprobeerd met Nero een opstartbare cd te maken, maar het wil niet. Met Ghost is het wel gelukt, maar dat is 1 diskette. Weet iemand hoe dit gaat heb al heel wat geprobeerd, maar kom er niet uit. Alvast bedankt.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
heeft iemand hier reeds een oplossijg voor gevonden. want ben ook hiermee bezig en kom alleen niet verder dan de 1e disk, daarna vraagt ie om de 2e disk en dan wil die dus niet verder. heeft iemand een suggestie hoe ik dit op moet lossen of waar ik dat precies kan veranderen dat ie automatisch doorgaat met de rest want ik heb drive image7 en die maakt standaard 2 diskette's aan, en ik wou het zo maken dat ik die op een bootable cd kon zetten, en die dan kan gebruiken bij het terug zetten van een image bestand ipv die brakke diskette's. want je zult zien, als het het nodig is, is 1 van die diskette's kapot en dan wil het teug zetten van de image niet meer. dus als iemand hier een oplossing voor weet graag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...