Ga naar inhoud

google chrome en internet exploder lopen de hele tijd vast wat moet ik doen ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik chrome/internet open en bv naar ww.computertotaal.nl ga of youtube facebook twitter enz. dan lopen ze bijden vast en regeren ze niet meer. (alle exstentions staan uit geschakkelt bij chrome) webpagina's doen er ook zeer lang over om te laden) ik wil graag chrome blijven gebruiken hier mij software en hardware Windows 8 64X intel I7 8 gb ram acer aspire v3 772G Alvast bedankt
Link naar reactie
Waarschijnlijk is Chrome niet helemaal up-to-date, daardoor wordt Chrome traag http://www.googlechromedownload.nl/google-chrome-update/ Hier staan de instructies,...... . Bij Internet Explorer geldt het zelfde, misschien gebruik je een oude versie van Internet Explorer, via Windows update kun je nagaan of updates hebt gemist, die belangrijk zijn. Het missen van updates kan maken dat Windows of Internet Explorer minder goed gaan werken, Vooral oudere versies van Internet Explorer willen nogal eens gaan haperen. Check effe welke Internet Explorer je gebruikt, misschien is er een nieuwere versie voorhanden, Bij het upgraden naar een hogere Internet Explorer versie gaan alle instellingen zoals 'Favorieten' e.d. automatisch mee naar de nieuwe versie. http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/which-version-am-i-using#ie=other Hier staat een link met de nieuwste Internet Explorers van Windows, download daar de versie voor het Windows systeem die je op je pc gebruikt gebruikt....Hoe je dat moet doen staat in de link van Microsoft beschreven suc6.....
Link naar reactie
Heb je kunnen herkennen of dit gebeurt bij het bezoeken van een specifieke site of deel daarvan? Ik neem aan dat je met 'chrome/internet' bedoelt dat je chrome en internet explorer hebt geprobeerd. Is in beide browsers de laadsnelheid van pagina's laag? Zo ja, overdenk eens of jouw modem geen problemen heeft met jouw provider. Wat rapporteert het modem als toegangssnelheid en klopt dit? Vastgelopen programmatuur kan aan vele zaken liggen, zo lang je nog geen systematiek in de fout kan vinden is het lastig. Zeker als twee aparte browsers vastlopen ligt het voor de hand dat een site waar je naar toegaat niet kosher is. Dat hoeft niet de oorspronkelijke site te zijn: Nu.nl heeft bijv. een tijdje last gehad van advertenties die de zaak blokkeerden. Kijk eens of je wat scherper kunt lokaliseren wanneer het vastloopt. Probeer eens adblocker om te zien of een specifieke advertentie het probleem is. Je kunt in ieder geval een mogelijke oorzaak vóór zijn door rommel op te ruimen. Als je dat niet regelmatig doet heb je al snel duizenden cookies en duizenden bestandjes op de PC staan als 'cache' voor snel browsen. Maar duizenden en duizenden bestanden helpen op zeker moment de browser niet echt.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb hetzelfde probleem met Chrome. Dit is recentelijk, in laatste maanden, pas gebeurd, wellicht na een revisie van Chrome?? Ik werk nu met Firefox en Opera, die werken wel normaal. eerst dacht ik dat het aan mijn windowsXP lag, maar ik zie dat jij W8 draait?? Op mijn W7 notebook , werkt Chrome wel normaal. PC: windowsXP-SP3 , pentium , 2Gb ram.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...