Ga naar inhoud

Ik weet het niet meer !


anoniem

Aanbevolen berichten

Al tig keer ME geinstalleerd,schoon en eroverheen, altijd blijf ik het probleem houden dat als ik apparaatbeheer aanklik ook de modem wordt opgestart.In mijn systeem staan nergens vraagtekens of opmerkingen terzake van een ongemak. Allen bij systeeminfo/componenten /probleemapparatuur wordt weergegeven dat de IRQ holder voor PCI besturing een foutcode 22 heeft. Wie heeft iets dergelijks aande hand gehad of weet de oplossing. Systeem intel 667.fsb133 256 MB HD TNTpro 32Mb en 300 Watt voeding.CD-RW.DVD 12X, Artec scanner en Lexmark 31 printer. Allen de scanner en printer zijn nog geinstalleerd, geen andere software? Wie o wie? Alipapa
Link naar reactie
Ik heb op het webwereld forum dit gevonden: SUCATREG.exe belt ongevraagd in op internet. Staat in systeemmap windows en zou vlgs gegevens van Microsoft zijn. Start ook elke keer bij openen deze computer-eigenschappen apparaatbeheer. > Kent iemand dit programma, en wat doet het. Iets registreren ? ------------------------------ Bekend probleem, heb ik ook last van op een computer en op een andere weer niet. Zou controleren op 'system updates catelog', maar hoe precies schijnt niemand te weten. 'Certified drivers' zouden kunnen voorkomen dat er via apparaatbeheer ingebeld wordt. Maar ik heb op beide al van alles geprobeerd met 'certified en uncertified drivers', tot nu toe zonder enig verschil, de ene blijft inbellen via apparaatbeheer en de andere weer niet! Zie: http://www.microsoft.com/hwdev/desinit/digitsign.htm [ Dit Bericht is bewerkt door: Koos op 2002-02-02 19:47 ]
Link naar reactie
Aanvullende info: Er blijken nogal wat Win ME gebruikers te zijn , bij wie het inbelscherm verschijnt, dan wel een inbelsessie gestart wordt, na aanklikken van een of ander Windows hulpprogramma, b.v. aanklikken van "apparaatbeheer". E.e.a. is vermoedelijk ontstaan na download van het pakket "belangrijke updates", waarna (alweer vermoedelijk) wat browserinstellingen zijn aangebracht c.q. gewijzigd. Ga naar het menu "Extra", Internet opties. Kies de tab "Geavanceerd". Onder het Item "Beveiliging" vervolgens "Controleren of de uitgever een certificaat heeft ingetrokken" UITVINKEN! Bij mij (en wat anderen) had dit resultaat..... Suc6, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...