Ga naar inhoud

Outlook 2000


anoniem

Aanbevolen berichten

Vraag aangaande Outlook 2000. Door geknoei van mezelf, en het denken dat programma's van Microsoft altijd corresponderen met Windows 98, ben ik in de problemen gekomen. Hele C-schijf geformateerd en opnieuw geinstalleerd. Ik werk met Outlook 2000 SR:(9.0.0.3821). Daarin heb ik nu 2 mappen. 1e "Outlook Vandaag (Persoonlijke mappen)" en 2e "Persoonlijke mappen". In de mappenlijst staan onder beide een aantal dezelfde mappen zoals "Agenda", "Consepten", "Contactpersonen" e.d.. In de eerste map staan (oude)gegevens welke ik niet meer kan gebruiken en de gegevens in de weede map zijn up to date. In het rolmenu (rechter muisknop) is een mogelijkheid om een eigengemaakte map te verwijderen maar dat kan niet bij de standaard mappen. In WindowsApplication DataMicrosoftOutlook heb ik 7 bestanden. 1 extend 2 Microsoft Internet Settings (met klokje) Snelkoppeling DATbestand 2kB 3 Microsoft Internet Settings (met puzzle) DATA file 0kB 4 Microsoft Internet Settings (met puzzle) DATA file 1kB 5 outcmd DATbestand 2kB 6 OutPrint -bestand 21kB 7 views DATbestand 4kB In WindowsLocal SettingsApplicationDataMicrosoftOutlook staan 3 bestanden. 1 backup (met puzzle) Office Data File 1753kB 2 extend DATbestand 2kB 3 outlook (met puzzle) Office Data File 28.992kB Hoe krijg ik het weer zover dat ik maar een "persoonlijke map" heb waarin de goede gegevens staan. In principe zou nik de map "Outlook Vandaag (persoonlijke mappen)" kwijt kunnen. Natuurlijk start Outlook nu ook met deze map terwijl dat eigenlijk met de andere 2e map moet. Ik hoop dat de vraag duidelijk is en ben erg benieuwd of je er een oplossing voor hebt. Vr. gr., Eelke Wiersma ew.wiersma@hccnet.nl
Link naar reactie
  • 8 jaren later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...