Ga naar inhoud

Officieuze Computer!Totaal Linux Awards #1: linuxserver


Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    102

[quote:885ab4bd64="Skoezie"] Ik ben er gewoon niet van overtuigd dat een server geen GUI hoort te hebben [/quote:885ab4bd64] Wanneer dient een server dan een GUI te hebben (dus dat een server er eentje [b:885ab4bd64]moet[/b:885ab4bd64] hebben)? [quote:885ab4bd64] , dat een minder gevorderd admin geen server hoort te bouwen (en die inzet in de directe omgeving) [/quote:885ab4bd64] Daar ben ik het wel mee eens, onervaren systeembeheerders horen geen servers te bouwen. Dat dit in de praktijk onhaalbaar is, is een ander gegeven. Maar net zoals bij koken onverstandig is om een leerlingkok meteen te leren omgaan met instantpoeder is het niet verstandig om onervaren systeembeheerder meteen op de GUI te zetten en daar niet meer vanaf te halen. Eerst de basis leren, dan evt bepaalde zaken via een GUI doen als je dat makkelijker vindt.. [quote:885ab4bd64] en dat [b:885ab4bd64]linux[/b:885ab4bd64] niet op de totale servermarkt boven aanstaat [/quote:885ab4bd64] linux staat idd niet bovenaan op de totale servermarkt, en dat wordt volgens mij niet beweerd. Verder vind ik dat niet relevant. Waarom moet je per se marktleider zijn om mee te kunnen tellen? Als je maar een significant aandeel hebt. iig is Linux geen speldenknop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...