Ga naar inhoud

Werkt de nieuwe Vraag en Antwoord goed?


Robin_ct

Aanbevolen berichten

Het lijkt erop dat veel gebruikers de weg nog niet echt vinden. Sommige reageren niet op de reactie die ze krijgen, in plaats daarvan maken ze een nieuw topic aan. Men kunt de berichten (nog) niet voorzien van opmaak, zoals het quoten, vet, cursief en onderstrepen. Eigen gegevens wijzigen is ( nog) niet mogelijk. Wat vreemd is dat er velen zich Gast noemen, een "forumnaam" gebruiken is wellicht beter. Géén "captcha" meer? . . . TOP! Ik zie vanaf vandaag (22/11-2013) dat de gebruikersinterface een metamorfose heeft gehad.  Ook is toegevoegd de "Categorie C!T" bij Vraag en Antwoord, dat is zeer positief. Dit topic ervaar ik ook als positief.  
Link naar reactie
Ik reageer toch maar nog een keer met een verzoek: Wellicht kunt u voor zorgen dat forum gebruikers een "computer-forum-naam" gebruiken, in plaats met 'hun e-mailadres" op het forum terecht komen, in verband met spam & spoofing. Wellicht door middel van een 'verplichte computer-forum-naam" invul veld tijdens het registreren. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik mis toch nog steeds een hoop hoor. De standaard "email mij" staat nog steeds aan en moet ik dus iedere keer om denken om die uit te vinken om te voorkomen dat mijn mailbox volloopt, ik heb nog steeds nergens een goed overzicht van vragen die ik eerder heb gesteld of beantwoord, ik kan nog steeds geen opmaak gebruiken, dit antwoordveld staat boven de reacties (waardoor ik dus heen-en-weer moet scrollen om te voorkomen dat ik een antwoord geef wat al gegeven is), in de breadcrumbs missen de categoriën (waardoor ze de facto nutteloos zijn) en inderdaad is iedereen nog steeds geneigd om niet in te loggen. En last but not least: alles over Linux, Programmeren en Webdevelopment is foetsie. Ben er kortom nog steeds niet over te spreken.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...