Ga naar inhoud

Office 2003 probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Het lukte mij gisteren bij een klant(ik werk bij studentaanhuis) niet om zijn e-mails en gegevens te back-uppen. Elke keer als ik probeerde zijn gegevens te exporteren kreeg ik een melding dat outlook 2003 niet meer werkte en moest ik het programma afsluiten. De klant vertelde dat dit zelfde probleem zich vaak voordoet als hij met word bezig is. Het enigste wat ik kon bedenken was misschien een fout in het register, maar alle problemen die ik met ccleaner kon vinden heb ik al opgelost en dat hielp ook niks. Office 2003 opnieuw installeren durf ik niet zo goed omdat ik dan bang ben voor data verlies. Heeft iemand misschien nog suggesties? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Juist bij Office 2003 is het super eenvoudig om de instellingen apart te exporteren. Ik lees niet dat je dat gedaan hebt. Kies na inloggen bij DIE gebruiker uit het office menu voor: "Instellingen van Office-toepassingen opslaan en herstellen." Kies je voor een andere gebruiker... dan werkt het uiteraard niet. De mail backuppen hoeft niet vanuit Instellingen van Office-toepassingen opslaan en herstellen Outlook zelf... zoek het mail bestand (pst extensie) van de gebruiker op. Kan zijn dat je in de verkenner opties aan moet vinken dat verborgen mappen zichtbaar worden (onder Verkenner-Extra-Mapopties etc....). Daarna zou je de office repair kunnen draaien, maar dan heb je de mail al veilig staan. Nogmaals exporteren na de repair mag natuurlijk...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...