Ga naar inhoud

windows past automatisch eigenschappen muziekbestand aan


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben nieuw hier en heb een vraagje over windows 7. Ik ben namelijk wat muziek aan het downloaden met "free you tube to mp3 converter". Dat gaat allemaal prima, ik heb bij dat programma artwork toevoegen uitgevinkt staan. Ik vind het mooi als de titel en artiest klopt dus dat heb ik bij elk bestand aangepast, alleen wil ik dat er niet teveel bijstaat, alleen titel, artiest en mee werkende artiesten. Niet album en nummer enzo. Maar nu zie ik dat er in één keer een paar bestanden zijn veranderd, er staat ineens een plaatje bij en album en nummer. Hoe kan dit ineens gebeuren, en hoe zorg ik dat het niet nogeens gebeurd?
Link naar reactie
Ik loop toch weer tegen een probleem aan, ik ben nu namelijk verder gegaan met downloaden en heb daarvan ook weer de eigenschappen aangepast en ze in een ander mapje gezet op de c schijf onder mijn muziek, maar als ik nu naar windows media player ga komt dat niet meer overeen met de c schijf. Is er een manier om windows media player te "updaten" zodat het weer hetzelfde is als op de c schijf?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...