Ga naar inhoud

Dubbele startpagina wegkrijgen bij Internet Explorer


anoniem

Aanbevolen berichten

Het gebeurd regelmatig dat ik bij nieuwe merk computers tegen kom dat de fabrikant bij Internet Explorer hun eigen startpagina hebben ingesteld. Deze is door mij voor geen meter weg te krijgen. Ook al zet je bij Internet Explorer dat bijvoorbeeld Google als startpagina moet verschijnen, dan krijg je iedere keer als je Internet Explorer opstart een dubbele startpagina. Dus internet explorer wordt dan opgestart met twee tabbladen. 1) met de startpagina van de fabrikant 2) met google Maar hoe krijg ik het eerste tabblad dus verwijderd. Vermoed dat het een of andere registersleutel aanpassing is, maar welke?
Link naar reactie
Aangezien er bij mij ook nogsteeds stond: aangeboden door Bingbar etc. ben ik opnieuw eens gaan zoeken onder: menubalk in I.E. wijzigen. Via register naar HKEY_CURRENT_USER/software/Microsoft/Internet Explorer/Main De officiële aanwijzing zegt: in R vak met R muisklik via "nieuw"naar "tekenreeks". Bij mij gebeurde er niets in dat R vak en heb ik op "Main"geklikt waarbij er nu R wèl een hele reeks registers verscheen. Bijna helemaal onderaan staat: "windows title"en de kreet die in je menubalk staat. Dit is naar wens te wijzigen. Sluit af et voilà. Hoop dat het zo lukt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...