Ga naar inhoud

Krijg geen windows update op XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Na het probleem van het niet willen valideren van XP (vorige Topic) is dit nu opgelost maar helaas kan ik Windows XP niet updaten door steeds verschillende error meldingen. Internet Explorer 6 liep steeds vast en uiteindelijk heb ik Internet Explorer 8 kunnen installeren. Alles loopt nu weer wat stabieler en sneller maar Windows Update werkt helaas niet, wat kan dit zijn? Ik heb Windows XP weer helemaal schoon om mijn pc geïnstalleerd. Dank alvast voor de genomen moeite. Groet van jan
Link naar reactie
Dus je kunt nog wel het internet op met Internet Explorer 8. Heb je het verder over de automatisch updates, die XP zou kunnen doen nadat je deze hebt afgesloten, via Start > Afsluiten. Of handmatig updaten via Internet Explorer 8. Was je wel ingelogd als systeembeheerder. Want als je inlogt met een beperkte rechten account, werkt Windows update niet. Check eventueel de site van Microsoft http://support.microsoft.com/kb/906602
Link naar reactie
[quote:900829b3ee="jolo"]Dus je kunt nog wel het internet op met Internet Explorer 8. Heb je het verder over de automatisch updates, die XP zou kunnen doen nadat je deze hebt afgesloten, via Start > Afsluiten. Of handmatig updaten via Internet Explorer 8. Was je wel ingelogd als systeembeheerder. Want als je inlogt met een beperkte rechten account, werkt Windows update niet. Check eventueel de site van Microsoft http://support.microsoft.com/kb/906602[/quote:900829b3ee] Bedankt voor je tips. Alles werkt weer naar behoren, ook de updates ging ineens weer goed zonder dat ik iets verandert heb, blijft vaag maar alles loopt weer :D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...