Ga naar inhoud

Windows 7 installeren op laptop ipv recovery.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Even een vraagje uit nieuwschierigheid. Ik heb een laptop met voorgeinstalleerd windows 7 en voorzien van een recovery partitie. Stel dat ik de hele boel formateer en dan windows installeer met een dvd, dus niet via recovery. Windows zal dan toch de meeste hardware moeten herkennen? En waar niet, bijv grafische drivers, bij de fabrikant downloaden. Vr.gr.
Link naar reactie
[quote:0ec05a038e="f.ramaekers"]Hallo, Het is dus niet een dvd die bij de laptop geleverd is, maar een nieuw aangeschafte windowsversie.[/quote:0ec05a038e] dat begrijp ik . voor dat je begint . is het het besten dat je eerst even de graka geluid en de lan drivers download bij de fabrikant van je machine . zet die dan weg op een usb stick . en dan de schijf formatteren naar de totale groten . dan windows er op en de rest
Link naar reactie
Alleen ligt het bij een Windows 7 voor-geïnstalleerde laptop, het niet voor de hand een nieuwe Windows 7 licentie aan te schaffen. Want je zou ook de overbodige software kunnen verwijderen. Bijvoorbeeld via de instructies van deze website [url=http://www.techradar.com/news/world-of-tech/roundup/how-to-remove-pre-installed-software-from-your-new-pc-1073876]How to remove pre-installed software from your new PC.[/url] Ikzelf had weliswaar ook een upgrade Windows 7 licentie aangeschaft voor de laptop uit mijn onderschrift. Echter stond daarop Vista voor-geïnstalleerd. Maar als je desondanks toch Windows 7 zelf wilt installeren, check dan onder andere de site van Microsoft [url=http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Installing-and-reinstalling-Windows-7]Windows 7 installeren en opnieuw installeren.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...